اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته زن و روز مادر

150 نوعروس مددجوی زنجانی روانه خانه بخت می‌شوند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته زن و روز مادر، 150 نوعروس مددجوی زنجانی روانه خانه بخت می‌شوند.

150 نوعروس مددجوی زنجانی روانه خانه بخت می‌شوند

کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی ازدواج را یکی از موضوعات مهم و محوری در زندگی افراد برشمرده و هر ساله مبالغی را در راستای پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان اهدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی تشکیل خانواده را یکی از مهم‌ترین مسائل در زندگی مددجویان این نهاد می‌داند، ادامه داد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی در نظر دارند با اهدای کمک هزینه‌های ازدواج، افراد مختلف را تشویق به ازدواج آسان، به موقع و منطقی کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه امسال نیز به مناسبت روز مادر و هفته زن 150 کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی این نهاد اعطا می‌شود، اضافه کرد: سرانه کمک هزینه پرداختی به ازای هر نوعروس 10 میلیون ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته زن اشاره کرد و گفت: بازدید از خانواده‌های سرپرست زن و مجریان زن طرح‌های موفق اشتغال، حضور تعدادی از مددجویان این نهاد در ویژه برنامه روز زن در پارک بانوان و تقدیر از کارکنان زن شاغل در امداد از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد به مناسبت هفته زن است.

انتهای پیام/73005/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول