اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

آماده شدن 110 مصوبه برای ارائه در سفر هیئت دولت به زنجان

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از آماده شدن 110 مصوبه برای ارائه به هیئت دولت در سفر به استان زنجان خبر داد و گفت: مصوبات قبلی هم که نیاز به حمایت ویژه برای افتتاح تا پایان دولت دهم دارند در این سفر بررسی می‌شوند.

آماده شدن 110 مصوبه برای ارائه در سفر هیئت دولت به زنجان

سعید عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه سفرهای دور چهارم رئیس‌جمهور به استان‌ها برای بررسی مصوبات سفرهای قبلی انجام می‌شود، اظهار داشت: در این سفر راه‌های حل مشکلات مصوبات عملیاتی نشده بررسی می‌شود. 

وی افزود: مصوبات عملیاتی نشده سه سفر قبلی هیئت دولت به استان زنجان آماده شده و در سفر پیش رو ارائه می‌شود.

* تشکیل کارگروه‌های کشاورزی و معدن

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه در سفر دور چهارم هیئت دولت دو بخش کشاورزی و معدن هم مورد بررسی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: کارگروه‌های مربوط به این دو بخش با حضور شخص رئیس‌جمهور در استان‌ها تشکیل و موارد مورد نظر بررسی می‌شوند که این امر در زنجان هم انجام می‌شود.

وی از آماده شدن 110 مصوبه برای ارائه به هیئت دولت در سفر به استان زنجان خبر داد و گفت: مصوبات قبلی هم که نیاز به حمایت ویژه برای افتتاح تا پایان دولت دهم دارند در این سفر بررسی می‌شوند.

عباسی تاکید کرد: عملیاتی شدن برخی از مصوبات سفرهای قبلی هیئت دولت به استان زنجان نیاز به تزریق بودجه و حمایت ویژه دارند که در پایان عمر دولت یا در سال‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: مصوبات مورد بررسی در دور چهارم سفر تاثیر ویژه‌ای در توسعه و آبادانی استان دارند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه برای دور چهارم سفر رئیس‌جمهور به استان 30 میلیارد تومان پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری تعریف شده است، ادامه داد: این پروژه‌ها باید در دولت دهم به بهره‌برداری برسند.

وی به احصای پروژه‌های آماده بهره‌برداری در سطح استان اشاره و تصریح کرد: برای هر یک از شهرستان‌ها چند پروژه تعریف شده است. برای هر یک از شهرستان‌های استان زنجان مبلغی در حدود 4 تا پنج میلیارد تومان پروژه آماده بهره‌برداری تعریف شده است.

عباسی با بیان اینکه پروژه‌ها و مصوبات آماده شده در استان زنجان باید در نهاد ریاست جمهوری کارشناسی شود، ادامه داد: این مصوبات پس از تایید در تهران در جلسات سفر هیئت دولت به استان ارائه می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان افزود: 10 مصوبه برای ارائه به هر یک از کارگروه‌های کشاورزی و معدن زنجان در سفر رئیس‌جمهور به استان آماده شده است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد زمان سفر هیئت دولت به استان زنجان گفت: زمان دقیق آن مشخص نیست ولی استان آماده استقبال از رئیس‌جمهور است.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول