اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

آثار شهید مطهری می‌تواند راه‌گشای مشکلات امروز ما باشد

فرماندار قرچک گفت: شهید مطهری یک اسلام شناس به معنای واقعی بود و در تمامی علوم روز از اقتصاد گرفته تا اصول، عقائد و ... آشنایی کامل داشت و آثار این استاد عزیز می‌تواند راه‌گشای مشکلات امروز ما باشد.

آثار شهید مطهری می‌تواند راه‌گشای مشکلات امروز ما باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم میزسپاس به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک با حضور مسئولان برگزار شد.

هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش قرچک در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم، با تقدیر و تشکر از زحمات فرهنگیان این شهرستان، گزارشی از اقدامات انجام شده درسال تحصیلی 92-91 ارائه داد و آمادگی کامل فرهنگیان و دانش‌آموزان را برای خلق حماسه سیاسی با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را اعلام کرد.

رضا ریاحی فرماندار قرچک نیز با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم گفت: مطهری الگوی بسیارخوبی برای جامعه امروزی است.

وی افزود: شهید مطهری یک اسلام شناس به معنای واقعی بود و در تمامی علوم روز از اقتصاد گرفته تا اصول، عقائد و ... آشنایی کامل داشت و آثار این استاد عزیز می‌تواند راه‌گشای مشکلات امروز ما باشد.

ریاحی در ادامه به اهمیت شغل معلمی در جامعه اشاره کرد و گفت: معلمان همیشه طرفدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده و هستند و در برگزاری انتخابات بیشترین زحمت بر دوش آموزش و پرورش و معلمان می‌باشد و جا دارد از زحمات همه شما عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

فرماندار قرچک در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان و استقرار کامل ادارات تا قبل از انتخابات افزود: به فضل خداوند و با یاری شما عزیزان، شهرستان قرچک در آینده نزدیک جزو شهرستان‌های برتر خواهد شد.

وی در پایان از فرهنگیان خواست با برنامه‌ریزی‌های لازم پیرامون تحکیم خانواده و تقویت این نهاد مقدس بیشتر تلاش کنند.                                                                                                          

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول