اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

سخنان ولی‌فقیه توجه علمای اسلام را معطوف به خود کرد

امام جمعه تاکستان گفت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب در اجلاس بیداری اسلامی توجه علمای اسلام را معطوف به خود کرد.

سخنان ولی‌فقیه توجه علمای اسلام را معطوف به خود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا با گرامیداشت و تبریک هفته زن به مادران و بانوان ایران اسلامی اظهار داشت: بانوان در جامعه اسلامی جایگاه حائز اهمیتی را دارا بوده و الگوپذیری از زندگانی حضرت زهرا (س) ضامن سعادت و تعالی بانوان جامعه کنونی است.

امام جمعه تاکستان با تجلیل از جایگاه و مقام شهید والا مقام استاد فرزانه مرتضی مطهری بیان کرد: زهد، تقوا و دوراندیشی شهید مطهری از شاخصه‌هایی بوده که جامعه پرنشاط کنونی لازم است آنان را مورد توجه قرار دهد.

وی با خطاب به شهروندان در خصوص توجه به معیار‌های پیش‌رو در انتخابات شورای شهر و روستا افزود: پایبندی به آرمان‌ها و موازین نظام اسلامی و دوری از دنیا‌گرایی از شاخصه‌های مهم در گزینش افراد اصلح در زمان انتخابات است.

امام جمعه تاکستان با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس علمای کشور‌های اسلامی به میزبانی تهران عنوان کرد: سخنان و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این اجلاس، افکار و اندیشه‌های اندیشمندان و علمای حاضر را کاملا معطوف به خود کرد و درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری تا به امروز عامل هراس استکبار و هم‌پیمانان آنان بوده است.

انتهای پیام/77005/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول