اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی در گفت‌وگو با فارس:

بحران سوریه فتنه‌ای غربی ـ عربی ـ عبری مقابل بیداری اسلامی است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بحران آفرینی در سوریه یک نوع جبهه غربی، عربی و صهیونیستی برای مقابله با موضوع بیداری اسلامی است.

بحران سوریه فتنه‌ای غربی ـ عربی ـ عبری مقابل بیداری اسلامی است

یدالله جوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بحران سوریه اظهار کرد: بحران آفرینی در سوریه یک نوع مقابله جبهه غربی، عربی و صهیونیستی با موضوع بیداری اسلامی است.

وی اضافه کرد: این جبهه غربی، عربی و صهیونیستی تصور می‌کرد در فضای تحولات منطقه می‌تواند کشور سوریه را که طی چندین دهه در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرده دستخوش تغییر و تحول کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروزه بعد از گذشت دو سال از پیدایش بحران در سوریه مشخص شده است که نظام و مردم سوریه قادرند از موجودیت خود در مقابل توطئه بیگانگان محافظت کنند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های مداخله کنندگان در سوریه آشکار شده است، تاکید کرد: کسانی که در سوریه در حال ایجاد کردن بحران هستند باید به حقوق ملت و مردم سوریه احترام بگذارند و برای رفع مشکلات به راهکارهای سیاسی تن دهند.

جوانی تصریح کرد: هر گونه اقدام مداخله‌جویانه دیگر در سوریه بر مشکلات مداخله‌کنندگان می‌افزاید و راحل‌های سیاسی را به بن بست می‌کشاند.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول