اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

رئیس جمهور منتخب باید خود را تحت امر ولایت ولی فقیه بداند

امام جمعه بوشهر گفت: رئیس جمهور باید خود را تحت امر ولایت ولی فقیه و فردی از نیروهای مطیع مقام معظم رهبری بداند.

رئیس جمهور منتخب باید خود را تحت امر ولایت ولی فقیه بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با اعضای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به لزوم استکبارستیزی رئیس جمهور منتخب ملت، بیان کرد: نباید در مقابل دشمنان سیاست انفعالی را اتخاذ کرد بلکه باید با سیاست فعالی به مصادف دشمنان رفت.

وی ولایتمداری را به عنوان یکی دیگر از شاخصه‌های رئیس جمهور اصلح دانست و افزود: رئیس جمهور باید خود را تحت امر ولایت و فردی از سیل نیروهای مطیع مقام معظم رهبری بداند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تاریخ اسلام و ایران پس از غیبت امام زمان (عج) هیچ‌گاه شرایطی همچون شرایط کنونی ایران اسلامی را به خود ندیده است، اظهار داشت: اسلام و تشیع در تاریخ خود هیچ‌گاه اینگونه قدرتمندانه، صاحب فرصت، صلابت و موقعیت نبوده است.

وی در ادامه سخنان خود، تشکیل حکومت با مبانی معرفت دینی و ساختار قوی سیاسی و اجرایی و تأثیر گذاری در فضای ملی و فراملی را از جمله عنایات خداوند و فرصتی تاریخی در این برهه از زمان دانست.

صفایی بوشهری بیان کرد: نخبگان، خواص و انسان‌های پربصیرت، در طول تاریخ هیچ‌گاه مانند امروز در رابطه با حکومت و نظام اسلامی اینگونه تکلیف نداشتند.

امام جمعه بوشهر، نظام اسلامی، ولایت و مقام معظم رهبری را هدیه‌ای خداوندی به جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: باید در مقابل دشمن با دفاع مقدس ولایی، نظام اسلامی خود را پاس بداریم.

وی در ادامه بیانات خود، با بیان اینکه جهان امروز جهان اطلاعات و ارتباطات است، گفت: همواره در دنیا ساختارسازی، سازماندهی و توجه به ارتباطات جمعی و اذهان عمومی مورد توجه ویژه بوده است.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول