اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع شورای عالی تقریب مذاهب اسلامی:

شکست دشمنان از مقاومت مسلمانان نشأت می‌گیرد/استکبار قصد مصادره ‌بیداری اسلامی را دارد‌

عضو مجمع شورای عالی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به شکست‌ها و ناکامی‌های دشمنان اسلام، این مسئله را ناشی از مقاوت جانانه مسلمان دانست.

شکست دشمنان از مقاومت مسلمانان نشأت می‌گیرد/استکبار قصد مصادره ‌بیداری اسلامی را دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مولوی نذیراحمد سلامی ظهر امروز در یادواره شهید علامه محمدسعید رمضان‌البوطی که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهید البوطی در انتقال علم و معرفت نقش تأثیرگذاری در جامعه اسلامی داشتند.

وی تصریح کرد: مردم به ویژه جوانان زیادی به دلیل رسا و شیوا بودن و اخلاق بزرگوارانه شهید البوطی مرید وی بودند و در کلاس‌های این عالم بزرگوار شرکت می‌کردند.

وی به جریان بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد حرکت بیداری اسلامی فرصتی است که خداوند متعال در اختیار امت اسلامی قرارداده لذا باید با تمام توان و تلاش از این روند حفاظت و حراست کنیم.

عضو مجمع شورای عالی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: دشمنان دین اسلام قصد مصادره و تصاحب بیداری اسلامی را دارند و در این راه اقدام به هر کاری می‌کنند.

مولوی سلامی مقاومت و استقامت را مایه حیات و ستون فقرات امت اسلامی و جریان بیداری اسلامی ذکر کرد و اظهارداشت: مقاومت و ایستادگی مسلمانان منجر به شکست دشمنان دین اسلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن از گذشته درصدد به انحراف کشاندن جهاد اسلامی مسلمانان بوده و هست، خاطرنشان کرد: دشمن برای تضعیف روحیه مقاومت مسلمانان و ایجاد تنفر جهانی نسبت به اسلام، جهاد اسلامی را به وحشی‌گری تعبیر می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمن به خوبی آگاهی دارد که اگر عنصر جهاد در تمامی مسلمانان حاکم شود دیگر در دنیا جایگاهی نخواهد داشت لذا با هر ترفندی قصد ممانعت از ترویج و نهادینه شدن روحیه جهادی در جوامع اسلامی است.

عضو مجمع شورای عالی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: دشمن با ایجاد اختلاف مذهبی در بین مسلمانان می خواهد بیداری اسلامی را دچار سستی کند.

مولوی احمد سلامی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مسلمانی تاکنون از اختلافات مذهبی سودی نبرده و نخواهد برد و فرد مسلمانی که ناآگاهانه به آتش اختلافات دامن بزند به طور غیرمستقم دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری کرده است.

انتهای پیام/79003/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول