اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج:

ولی ‌فقیه اجازه تبدیل شدن ریاست جمهوری به دیکتاتوری را نمی‌دهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین فلسفه اختلافات برخی از خواص با مقام معظم رهبری را در این دانست که رهبری اجازه تبدیل شدن رئیس جمهور به یک دیکتاتور را نمی‌دهند.

ولی ‌فقیه اجازه تبدیل شدن ریاست جمهوری به دیکتاتوری را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در همایش فرماندهان و پاسداران سپاه علی بن ابیطالب (ع) که به مناسبت هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه در حسینیه ستاد این سپاه برگزار شد شاخص‌های کسانی که حماسه سوزی می‌کنند را تبیین کرد.

وی گفت: کسانی که کشور را دچار چالش، آشوب و بحران کرده و کسانی که سیاه‌نمایی می‌کنند و وضعیت کشور را تیره و تار جلوه می‌دهند حماسه سوزی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ادامه داد: سومین گروهی که در پی حماسه سوزی هستند کسانی هستند که در میان مردم ایجاد اختلاف و تفرقه کرده و دسته چهارم کسانی هستند که تحمیل فردی بر مردم ایران را دنبال می‌کنند.

وی فلسفه اختلافات برخی از خواص با مقام معظم رهبری را در این دانست که رهبری اجازه تبدیل شدن رئیس جمهور به یک دیکتاتور را نمی‌دهند.

تویسرکانی اضافه کرد: اگر ولی فقیه نبود ایران به مصر تبدیل شده بود که رئیس جمهورش پادشاه مستبد بود ولی عنوان رئیس جمهور را یدک می‌کشید.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند تا ولی فقیه در ایران است مردم ایران دیگر سایه هیچ دیکتاتوری را بالای سر خود نخواهند دید گفت: ولی فقیه حافظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول