اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه

همایش رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی در قم برگزار می‌شود

دبیر همایش رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی از برگزاری این همایش با سخنرانی آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه در روز سیزدهم اردیبهشت سال جاری در قم خبر داد.

همایش رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدشجاع‌حسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری همایش رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی اظهار کرد: این همایش در راستای رسالت و وظیفه روحانیت در زمینه بحث بیداری اسلامی که در دنیا شکل گرفته است، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن مسلمانان، اهل سنت نیستند بلکه آنها برادران ما به شمار می‌روند، گفت: این همایش به منظور توجیه طلابی که به خارج کشور اعزام می‌شوند با هدف تقویت وحدت شیعه و سنی برگزار می‌شود.

مسئول جامعه روحانیت ایالت سر حد پاکستان یادآور شد: شرکت‌کنندگان این همایش علما، فضلا و اندیشمندان حوزه هستند و بخشی از میهمانان از اجلاس جهانی بیداری اسلامی در این همایش شرکت می‌کنند.

وی عنوان داشت: دفتر مقام معظم رهبری، جامعة المصطفی العالمیه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از جمله نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری این همایش هستند.

دبیر همایش رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی از برگزاری این همایش در روز 13 اردیبهشت خبر داد و افزود: این همایش با سخنرانی دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و آیت‌الله سیدمجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول