اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بن:

برگزاری اجلاس جهانی علما موج دوم بیداری اسلامی را در بر دارد

امام جمعه بن گفت: اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی دربردارنده هم‌اندیشی نخبگان جهلان اسلام در خصوص موج دوم بیداری اسلامی است.

برگزاری اجلاس جهانی علما موج دوم بیداری اسلامی را در بر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدتقی غضنفری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بن که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی دربردارنده هم‌اندیشی نخبگان جهان اسلام در خصوص موج دوم بیداری اسلامی است.

وی افزود: برگزاری چنین اجلاس عظیمی که از 80 کشور جهان در آن حضور داشته‌اند نشانه ظرفیت جهان اسلام و نقش بی‌بدیل ایران در زنده نگه داشتن شعله بیداری اسلامی است.

غضنفری با تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: آموزش و پرورش امروز با رونمایی از سند تحول بنیادین به درستی وظیفه سنگینی را بر دوش گرفته است.

امام جمعه بن آموزش و پرورش را مولد سرمایه اجتماعی معرفی کرد و خاطرنشان کرد: اجرای سیاست‎‌های مصوب از سوی دولت و ارتقاء کیفیت نظام تعلیم و تربیت از وظایف اصلی آموزش و پرورش است.

این مسئول تحول در نظام آموزش و پرورش را مبنی بر تربیت اسلامی دانست و افزود: رسیدن به حیات طیبه با پرداختن به سند تحول بنیادین امکان‌پذیر است.

غضنفری با اشاره به برخی از اهداف موجود در سند تحول بنیادین گفت: توسعه فرهنگ اسلامی، آموزش قرآن، تقویت انس با سیره ائمه اطهار و گسترش فرهنگ اقامه نماز از جمله اهداف این سند است.

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص رعایت آداب برگزاری مجالس روضه و اعیاد اذعان داشت: هدف از کلیه مجالس باید در راستای افزایش معنویت و عمق بخشیدن به باور مردم از دین باشد.

انتهای پیام/68006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول