اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

ولی‌فقیه بایدها و نبایدها را مشخص فرموده‏اند / اجازه تکرار فتنه 88 داده نمی‏شود

استاد حوزه علمیه قم گفت: ولی‌فقیه بایدها و نبایدها را در سخنان اخیر خود مشخص فرموده‏اند و اجازه تکرار فتنه 88 داده نمی‏شود.

ولی‌فقیه بایدها و نبایدها را مشخص فرموده‏اند / اجازه تکرار فتنه 88 داده نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‏زمانی ظهر امروز در نشست روشنگری بانوان که با حضور بیش از 100 نفر در بسطام برگزار شد، در سخنانی با اشاره به وظایف شیعیان نسبت به امام زمان(عج) گفت: همه ما وظیفه داریم تا در جهت تعجیل در فرج آقا تلاش کنیم و این با دعا و استغاثه و همچنین اعمال ما در جهت زمینه سازی برای ظهور آقا ممکن خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو و فتنه 88 گفت: اتفاقاتی که در فتنه 88 رخ داد به ما نشان داد که باید بصیرت داشته باشیم و آن را روز به روز تقویت کنیم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: باید بدانیم که چه کاری باید در چه زمان و مکانی انجام دهیم و بهترین راه برای فهمیدن این موضوع گوش به فرمان ولایت بودن است.

موسوی‏زمانی تاکید کرد: ولایت خط و نشان‌ها و باید و نبایدها را در سخنان خود مشخص می‌کند و این راهنمای عمل ما است که باید کاملاً به موضوع توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای انتخاب بهترین‌ها باید اصلح را انتخاب کرد و اصلح کسی است که به گفته ولایت کارهای خوب رئیس جمهور فعلی را داشته و ضعف‌های آن را نداشته باشد و این مهمترین کلید است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: باید بدانیم که انتخاب ما بر تعجیل و تاخیر امام زمان(عج) بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

موسوی‌زمانی خاطرنشان کرد: حواسمان را جمع کنیم و اگر در انتخاب اصلح به نتیجه نرسیدیم به کسی که سلیقه ای عمل نمی‌کند، مراجعه و نظرخواهی کنیم.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند تا مشکلات ما را بزرگ‌نمایی کند حال آنکه خود با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کند و باید بدانیم که اگر بصیرت باشد تمامی مشکلات رفع می‌شود.

وی افزود: باید فرد صالح را انتخاب کنیم تا زمینه‏ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول