اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

سرلوحه بسیج هنرمندان توجه به منویات رهبری است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: سازمان بسیج هنرمندان توجه به منویات رهبری را سرلوحه امور خود می‌داند.

سرلوحه بسیج هنرمندان توجه به منویات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدجواد هاشمی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اجرایی و مشورتی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان اظهار کرد: ترسیم راهبردها و برنامه‌های سال 92 سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از اهداف برگزاری این جلسه است.

وی با بیان اینکه راهکارهای اجرای مطلوب برنامه‌ها در چنین جلساتی باید ارائه شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، برنامه های این سازمان نیز در این زمینه پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه انتخاب همواره حق طبیعی و قانونی هر فرد در جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: دخالت در تصمیم‌گیری کشور در قالب انتخابات تکلیف شرعی، قانونی، عرفی و سازمانی است.

وی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید در جامعه ساری و جاری شود، خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات به نحو مطلوبی فراهم شود.

*حضور گسترده در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌ها  می‌شود

هاشمی تشویق و ترغیب همه افراد جامعه برای حضور در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شاخص سازمان بسیج هنرمندان در قالب سه جشنواره شعر، عکس و فیلم برگزار می‌شود، افزود: برگزاری اردوی عکاسی با خروجی مناسب، برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند استان زنجان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سال جاری است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند استان زنجان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: همکاری دستگاه‌های ذیربط در این زمینه ضروری است.

وی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های انجمن‌های فعال سازمان در برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: ضروری است فعالیت انجمن‌ها به صورت ویژه دنبال شود.

*استفاده از ظرفیت‌های انجمن‌های بسیج

هاشمی با بیان اینکه انجمن با انجام فعالیت‌های تخصصی گام‌های مثبتی را در اجرای برنامه‌ها برداشته‌اند، افزود: تا کنون برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار شده است اما ضروری است با توجه به ظرفیت‌های این انجمن‌ها فعالیت‌های مطلوبتری ارائه شود.

وی تقویت حلقه‌های صالحین را از دیگر برنامه‌های سازمان برشمرد و افزود: شجره طیبه صالحین از برنامه‌های تاثیر گذار اقشار مختلف بسیج محسوب می‌شود که ضروری است سازمان بسیج هنرمندان به این امر توجه ویژه نماید.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با تقدیر از اعضای شورای اجرایی و مشورتی سازمان بسیج هنرمندان این دو شورا را بازوی توانمند سازمان بسیج هنرمندان برشمرد و گفت: بیشتر فعالیت‌های سازمان بر دوش این دو شورا پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/73003/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول