اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر:

هنرمندان برای بیمه تکمیلی به اداره ارشاد مراجعه کنند

رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر از تعلق بیمه تکمیلی به هنرمندانی که بیمه تامین اجتماعی دارند خبر داد و گفت: برای ثبت نام بیمه تکمیلی باید به واحد فرهنگی اداره ارشاد شوشتر مراجعه کرد.

هنرمندان برای بیمه تکمیلی به اداره ارشاد مراجعه کنند

علی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: دستورالعمل بیمه هنرمندان از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به شوشتر ارسال شده است و در حال ثبت‌نام در این باره هستیم.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اطلاع‌رسانی به هنرمندان انجام شده است، افراد واجد شرایط برای استفاده از این مزایا به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر مراجعه کرده‌اند و مراحل تکمیلی ثبت‌نام برای آنها انجام شده است.

بهرامی گفت: بیمه تکمیلی علاوه بر هنرمندانی که بیمه دارند به هنرمندانی که بیمه تامین اجتماعی ندارند هم تعلق می‌گیرد و میتوانند از بیمه تکمیلی استفاده کنند.

وی در ادامه درباره بیمه کانون مساجد تصریح کرد: کانون مساجد و فعالان قرآنی، موسسات قرآنی طبق مصوبات جدید می‌توانند از بیمه تکمیلی استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: روند ثبت نام بیمه هنرمندان چندین ماه است که شروع شده و در حال انجام است و استقبال از این موضوع خوب ارزیابی می‌شود.

بهرامی گفت: بیمه تکمیلی همه خوشنویسان، داستان نویسان، عکاسان، اساتید نقاشی و طراحی، نویسنده‌ها و شعرا را شامل می‌شود.

انتهای پیام/72006/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول