اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان مرکزی:

هنرمندان با هنر و تفکر خود بسترساز حضور بیشتر مردم در انتخابات باشند

رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: هنرمندان باید با هنر و تفکر خود برای حضور هرچه بیشتر و موثرتر مردم در انتخابات بسترسازی کنند.

هنرمندان با هنر و تفکر خود بسترساز حضور بیشتر مردم در انتخابات باشند

سینا دلشادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده که برای تحقق این پیام همه مردم وظیفه دارند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: در تحقق‌ بخشی به این مهم مردم و مسئولان وظایف و رسالت‌هایی بر عهده دارند، وظیفه مردم این است که دلبستگی به نظام و انقلاب و ارزش‌ها و همچنین دلبستگی خود به امام راحل و رهبری را با حضور خود در پای صندوق‌های رای به اثبات برسانند، در حقیقت سهم مردم در انتخابات حضوری پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های اخذ رای است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: مردم باید با بی‌توجهی به مانع ‌تراشی‌های دشمنان در انتخابات شرکت کرده و بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

دلشادی افزود: مسئولان نیز وظیفه دارند بسترهای لازم برای حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند تا مردم با اعتماد در انتخابات حضور یابند.

وی با تاکید بر اینکه قشرهای مختلف مردم ایران با هدف لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات خرداد امسال آماده هستند، بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات معادله‌ها و توطئه‌های دشمنان را بر هم خواهد زد و این موضوع با توکل بر خدا و پشتیبانی همه جانبه مردم در 24 خرداد ماه امسال به منصه ظهور خواهد رسید.

انتهای پیام/87003/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول