اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 10 اردیبهشت

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان و نویسندگان همدانی تمدید شد

قائم مقام صندوق اعتباری حمایت از روزنامه‌نگاران، نویسندگان و هنرمندان همدان گفت: به منظور پوشش هر چه گسترده‌تر خدمات بیمه تکمیلی درمان به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مهلت نام‌نویسی تا 10 اردیبهشت تمدید شد.

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان و نویسندگان همدانی تمدید شد

داوود ابوترابی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: همه واجدان شرایط و کسانی که از سوی این صندوق زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند، می‌توانند با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی محل سکونت خود نسبت به نام‌نویسی و بهره‌مندی از بیمه تکمیلی سال 92 اقدام کنند.

وی گفت: همچنین  هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران ساکن در همدان  نیز می‌توانند در ساعات اداری به دفتر این صندوق واقع در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا مراجعه کنند.

قائم مقام صندوق اعتباری حمایت از روزنامه‌نگاران، نویسندگان و هنرمندان استان همدان ادامه داد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بیمه تکمیلی را کپی کارت ملی تمام افراد، کپی صفحه اول دفترچه بیمه (تأمین اجتماعی، خدمات درمانی ) تمام افراد، کپی صفحه اول و دوم شناسنامه بیمه شده اصلی به اضافه ذکر شماره تلفن همراه، اصل فیش واریزی به مبلغ 70 هزار تومان به ازاء هر نفر واریز به شماره شبا" IR270180000000000062732318" بانک تجارت به نام صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان برشمرد.

وی با اشاره به مدارک لازم برای برخورداری از بیمه حوادث و عمر به ازای هر متقاضی افزود: از جمله این مدارک می‌توان کپی کارت ملی و اصل فیش واریزی به مبلغ 15 هزار تومان به صورت جداگانه به شماره حساب فوق اشاره کرد.

ابوترابی با بیان اینکه صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان آمادگی دارد که تمام متقاضیان را زیر پوشش بیمه تکمیلی خود قرار دهد، گفت: اعضایی که مایل هستند از این تسهیلات استفاده کنند باید حداکثر تا دهم اردیبهشت مدارک خود به صورت کامل در ساعات اداری به دفتر صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان استان به دفتر مرکزی صندوق واقع مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا ارائه کنند. 

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول