اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس هنری اداره حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

هنرمندان از موزه دفاع مقدس همدان بازدید می کنند

کارشناس هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: هنرمندان همدانی که در رشته‌های مختلف با نگاه به مقوله دفاع مقدس موفق به کسب رتبه شدند از موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

هنرمندان از موزه دفاع مقدس همدان بازدید می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، امین لطفی‌شهپر اظهار داشت: گروهی از هنرمندان همدانی که در رشته‌های مختلف با نگاه به مقوله دفاع مقدس موفق به کسب رتبه شدند از موزه دفاع مقدس همدان بازدید می‌کنند.

وی افزود: این هنرمندان در مدت یک سال گذشته در جشنواره‌های مرتبط با موضوع دفاع مقدس شرکت کرده‌اند و موفق به کسب رتبه و یا شایسته تقدیر شده‌اند، که پس از معرفی از آنها دعوت شده تا در روز یکشنبه 15 اردیبهشت سال جاری از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کنند.

کارشناس هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس همدان افزود: با عنایت به سیاست های این اداره کل مبنی بر لزوم انتقال مفاهیم دفاع مقدس به جوانان و با توجه به ظرفیت‌های بالای دفاع هشت ساله، مفاهیم و ارزش‌های این دوران باید از طریق زبان هنر به نسل‌های پس از جنگ منتقل شود.

وی در ادامه افزود: به همین منظور از نخبگان هنرمند دعوت شده تا ضمن بازدید از موزه دفاع مقدس و تماشای بخش‌هایی از جنگ در قالب هنرهای تجسمی موجود در موزه و فضای منحصر به فرد آن و همچنین اثربخشی مطلوب در راستای افزایش انرژی لازم به هنرمندان گرانقدر برای کار در حوزه دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

لطفی‌شهپر افزود: رویکرد این اداره کل استقبال و حمایت از تمام هنرمندانی است که در رشته‌های مختلف و با نگاه ارزشی در آثارشان به موضوع دفاع مقدس می‌پردازند.    

وی در پایان افزود: امیدواریم با شناسایی دیگر هنرمندان علاقه‌مند و مرتبط گروه مشاوران هنرمند علاقه‌مند به فعالیت در حوزه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان تشکیل شود.   

انتهای پیام/2499/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول