اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خبر داد

کسب بالاترین درجه خوشنویسی کشور توسط هنرمند کنگانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از کسب بالاترین درجه خوشنویسی کشور توسط هنرمند کنگانی خبر داد.

کسب بالاترین درجه خوشنویسی کشور توسط هنرمند کنگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین مختارزاده صبح امروز در نشست فعالان هنری و ادبی شهرستان کنگان اظهار داشت: توجه به فرهنگ و هنر و تقویت هنرمندان از اولویت‌های اساسی مسئولان است و با همه امکانات و توانمندی برای این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: توجه به ارتقای سطح کیفیت فعالیت هنرمندان از اساسی‌ترین اولویت‌هاست و انتظار داریم هنرمندان نیز در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از کسب بالاترین درجه خوشنویسی کشور توسط هنرمند کنگانی خبر داد و خاطر نشان کرد: عبدالله علی‌پور رئیس انجمن خوشنویسان کنگانی موفق به اخذ بالا‌ترین درجه خوشنویسی کشور شد.

مختارزاده تصریح کرد: وی از طرف شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران مقام استادی را دریافت کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خط را مهم‌ترین عامل برقراری ارتباط از گذشته تا‌کنون عنوان و تجلیل از هنرمندان فرهیخته را از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگ و هنر برشمرد.

وی با اشاره به تلاش‌های این هنرمند کنگانی در گسترش هنر خوشنویسی در جنوب استان بوشهر گفت: استاد علی‌پور سال 1377 موفق به دائر کردن انجمن خوشنویسان کنگان شده که تاکنون مدیریت این انجمن را نیز عهده‌دار است و شاگردان متعددی را نیز در این زمینه تربیت کرده است.

مختارزاده بیان کرد: حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف و تقویت این قشر از اولویت‌های مسئولان شهرستان و استان است و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: باید از ابزار هنر برای معرفی شهرستان استفاده کنیم و از هنرمندان انتظار داریم فعالیت خود را بیشتر کنند تا شاهد پویایی هنر در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول