اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم برگزاری جشن ملی توانمندسازی

هنرمند ناشنوای گیلان تابلو فرش «صلح دوم» را به احمدی‌نژاد اهدا کرد

محمد دعوی‌سرایی هنرمند ناشنوای گیلان در مراسم برگزاری جشن ملی توانمندسازی، تابلو فرش دو رویه «صلح دوم» بافت خود را از طریق سازمان بهزیستی به رئیس جمهور اهدا کرد.

هنرمند ناشنوای گیلان تابلو فرش «صلح دوم» را به احمدی‌نژاد اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی گیلان، به مناسبت جشن توانمندسازی مددجویان بهزیستی کشور که در سالن حوزه هنری تهران با همت بهزیستی و با حضور رئیس جمهور برگزار شده بود، تابلو فرش «صلح دوم» و با نام «دین و انبیا» که توسط هنرمند معلول گیلانی طراحی و بافته شده بود از طریق سازمان بهزیستی کشور به رئیس جمهوری ایران اهدا شد.

در مراسم توانمندسازی 120 هزار نفر مددجوی بهزیستی، سرپرست وزارت تعاون کار و امور اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیران کل بهزیستی استان‌ها، معاونان و دیگر مسئولان حضور داشتند.

رئیس جمهور در این مراسم گفت: این هدیه تابلو فرش تنها یک فرش نیست بلکه یک اثر هنری است که یک اندیشه بزرگ دارد که به نوبه خود در جهان بی‌نظیر است.

محمد محمدی دعوی‌سرایی، بافنده فرش نیز ضمن قدردانی از رئیس جمهور و وزیر رفاه، اظهار کرد: یک تابلو فرش دیگر با نام «عشق و صلح» را به نام ریاست جمهوری و از طرف تمام مردم ایران به ریاست آکادمی نوبل اهدا می‌کنم تا بیش از پیش توانمندی‌های معلولان زیرپوشش بهزیستی در سطح جهان به نمایش برسد.

محمد محمدی دعوی‌سرایی از معلولان ناشنوای گیلان است.

ا‌نتهای پیام/2300/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول