اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

برای گسترش وقف فرهنگ‌سازی شود

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه گسترش عمل وقف گفت: وقف کردن محدود به گروه خاصی نیست.

برای گسترش وقف فرهنگ‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی محمدی در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه حرم قیدار نبی (ع) اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی یکی از برکاتی است که پس از سال‌ها حکمرانی طاغوت به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی یکی از نعمات خدا در حق ملت ایران است، اضافه کرد: باید شکر این نعمت را به جای آوریم و با اتحاد و همدلی این نعمت را حفظ کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با اشاره به اینکه در طول حکومت طاغوت بر کشور ملت ایران از امکانات اولیه بی‌بهره بودند، افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در کشور حاصل شده است و مردم ایران از امکانات بسیاری بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به کارشنکی‌های دشمنان علیه کشور گفت: این تحریم‌ها نه تنها موجب عقب ماندگی کشور نشده، بلکه پیشرفت کشور را به دنبال داشته است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات تحقق شعار سال است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه تلاش دشمنان زیر سئوال بردن خدمات نظام و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، تصریح کرد: باید با حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر تحقق شعار سال فتنه دشمنان را ناکام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ منافع ملی در پای صندوق‌های رای حاضر شویم، افزود: صرف حاضر شدن در انتخابات کافی نبوده بلکه ملت ایران باید به انتخاب فرد اصلح، شایسته و شخصی که ملاک‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری را داشته باشد، اقدام کنند.

محمدی به انتخاب فرد متدین و پایبند به دین و نظام تاکید کرد و گفت: این خصوصیات ملاک‌هایی است که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحقق شعار سال در بحث حماسه اقتصادی نیز تاکید داشت و افزود: تحقق این بخش از شعار سال با قناعت، صرفه‌جویی و پرهیز از تجمل‌گرایی عملی می‌شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی گفت: کاهش هزینه‌های بی‌مورد و پرهیز از تجمل و اسراف موجب تحقق شعار سال در این زمینه می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با تبریک هفته زن و روز مادر به نقش تاثیرگذار حضرت زهرا (س) در دین اسلام اشاره داشت و گفت: حضرت زهرا (س) الگوی نمونه برای همه زنان جهان است.

محمدی همچنین با تاکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه گسترش عمل وقف افزود: وقف کردن محدود به گروه خاصی نیست.

وی خاطر نشان کرد: وقف برای کمک به محرومان، تحصیل طلاب و ... هزینه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول