اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو سال گذشته

ورزشکاران زنجان 1980 مدال کسب کرده‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران استان زنجان طی دو سال گذشته یک‌هزار و 980 مدال رنگارنگ برای استان کسب کرده‌اند.

ورزشکاران زنجان 1980 مدال کسب کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان زنجان و رونمایی از کتاب ویژه آنها با اشاره به تأخیر چندین باره برگزاری این مراسم اظهار داشت: همزمانی این آئین با تولد حضرت زهرا (س) مراسم را باشکوه کرده است.

وی با بیان اینکه از دو سال پیش برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان زنجان برنامه‌ریزی شده است، اظهار امیدواری کرد که خروجی این مراسم مورد رضایت حاضران به ویژه پیشکسوتان ورزش زنجان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به جایگاه ویژه ورزش استان در کشور اشاره و تصریح کرد: شرایط موجود در زنجان موجب پرورش جوانان با استعداد در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش شده است.

وی به کمبود امکانات در ورزش استان طی سال‌های گذشته اشاره و اضافه کرد: آنها با وجود همه کمبود‌ها برای ورزش استان و کشور افتخارآفرینی می‌کردند.

رحمانی با بیان اینکه برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش حداقل انتقال حس احترام به آنها محسوب می‌شود، افزود: اغلب آنها نیاز مالی ندارند و فقط به دنبال حفظ شأن خود در جامعه ورزش هستند.

وی با اشاره به اینکه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان از کتاب ویژه این آئین هم رونمایی می‌شود، گفت: برای معرفی دیگر ورزشکاران چاپ جلدهای بعدی این کتاب ادامه می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه همه دولت‌ها برای ارتقای امکانات ورزشی استان تلاش کرده‌اند، ادامه داد: با پیگیری این امر در دولت‌های نهم و دهم، سرانه ورزش استان زنان 15 سانتی‌متر از میانگین کشوری بیشتر است.

وی افزود: ورزشکاران استان زنجان طی دو سال گذشته یک‌هزار و 980 مدال رنگارنگ برای استان کسب کرده‌اند.

رحمانی به انتخابات پیش‌رو اشاره و عنوان کرد: ورزشکاران نقش مهمی در برگزاری باشکوه انتخابات دارند.

در ادامه مراسم، رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان زنجان گفت: از سال‌ها پیش برنامه تشکیل این انجمن در دستور کار قرار گرفته بود که بعد از چند سال تعطیلی بالاخره این کار انجام شده است.

ابوالفضل خلیلی تأکید کرد: انجمن پیشکسوتان ورزش استان زنجان به عنوان نخستین انجمن با حمایت مسئولان ورزش استان تشکیل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان جلدهای بعدی کتاب پیشکسوتان ورزش استان چاپ شود.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول