اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

رعایت حجاب و عفاف مقابله با جنگ نرم است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: نخستین نکته‌ای که حضرت زهرا (س) به زنان شیعه یاد می‌دهد، این است که اگر می‌خواهید در جامعه حضور داشته باشید، باید با حجاب و پوشش مناسب وارد شوید و در شرایط فعلی مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

رعایت حجاب و عفاف مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مریم‌سادات طباطبایی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر که به همت بسیج خواهران ناحیه حضرت رسول (ع) شهرستان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج نمونه حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) هستند و باید از آنها درس بگیریم.

وی افزود: تمام زندگی حضرت زهرا (س) فضایل، یکتا بودن و کمالات آن حضرت است و پیامبر اکرم (ص) در مورد ایشان می‌فرمایند فاطمه پاره تن من است، زمانی که ایشان به عبادت می‌ایستادند خداوند به ملائکه می‌فرمود «سرور کنیزانم را بنگرید چگونه با دل و قلب خود با من راز و نیاز می‌کند و تمام شیعیان را به حرمت  زهرا (س) می‌‌بخشم».

طباطبایی ابراز داشت: نخستین نکته‌ای که حضرت زهرا (س) به زنان شیعه یاد می‌دهد این است که اگر می‌خواهید در جامعه حضور داشته باشید، باید با حجاب و پوشش مناسب وارد شوید که این نکته مهم اخلاقی است که آموزش می‌دهند و حفظ حجاب در شرایط کنونی مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی تصریح کرد: خداوند برای هدایت، سعادت و آخرت ما قرآن کریم و قرآن ناطق که همان ائمه اطهار (ع) هستند را قرار داده است که اگر ما به دامان اینها متوسل شویم، هم سعادت دنیا و هم آخرت نصیب ما می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: قرآن آیه حجاب در رفتار، گفتار، پوشش و حجاب در راه رفتن دارد، همچنین دستورات گوهربار ائمه اطهار (ع) چراغ راه بانوان است.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی یعنی اینکه با بصیرت و معرفت جلو برویم و راه مستقیم را باید در نظر بگیریم، خاطر نشان کرد: ما باید کاری کنیم که مانند انصار و یاران امام علی (ع) که دنیا طلب شدند و ایشان را تنها گذاشتند، نباشیم.

انتهای پیام/80018/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول