اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور

نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه پیام نور گچساران برپا شد

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران، نمایشگاه عکس، پوستر و نوشتارهای در زمینه حجاب و عفاف در این واحد دانشگاهی برپا شد.

نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه پیام نور گچساران برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نمایشگاهی از عکس، پوستر و نوشتار با موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه پیام نور گچساران بر پا شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران امروز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: حجاب در بین ارزش‌های اسلامی و انقلابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سید حمید‌رضا رخشا با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن بر لزوم ارائه برنامه‌های مطلوب برای مقابله با این هجمه‌ها تأکید کرد.

وی افزود: دشمن با فعالیت زیر بنایی، برنامه‌های فرهنگی خود را به جوانان القا می‌کند و همه مسئولان باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

رخشا با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان بیان داشت: باید تلاش شود فرهنگ حجاب و حجاب بین خانواده‌ها بیش از پیش گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه همه افراد اعم از زن و مرد باید در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی تلاش کنند، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه حجاب و عفاف باید از سنین کودکی نهادینه شود تا در سن جوانی و نوجوانی بتوانند به درستی از این فرهنگ اسلامی و دینی پیروی و دفاع کنند.

بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب دانشگاه پیام نور برای عموم آزاد است

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران با اشاره به برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در این واحد دانشگاهی ابراز داشت: این نمایشگاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران و به مناسبت دهه فاطمیه برگزار شده است.

رخشا افزود: در این نمایشگاه افزون بر 100 عکس و پوستر با موضوع حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شده است.

وی بازسازی خانه امام علی(ع)، نوشتارهایی از احادیث و روایات ائمه، نوشتارهایی در زمینه تفاوت میان حجاب و بی حجابی، کاریکاتورهایی در زمینه بدحجابی، سخنانی از اندیشمندان غربی در مورد حجاب و عکس‌هایی از زنان تازه مسلمان را از دیگر بخش‌های نمایشگاه حجاب و عفاف دانشگاه پیام نور گچساران عنوان کرد.

رخشا با بیان اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب گچساران تا 10 اردیبهشت برپا است، عنوان داشت: این نمایشگاه از ساعت 7 صبح تا 20 پذیرای علاقمندان است.

وی یادآور شد: در مکاتباتی که با مدیریت آموزش و پرورش گچساران و رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی این شهرستان صورت گرفته است، از آن‌ها برای حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان دعوت به عمل آمده است.

به گزارش فارس، نمایشگاه حجاب و عفاف دانشگاه پیام نور گچساران همه روزه از ساعت 7 تا 20 و تا 10 اردیبهشت در محل سالن امتحانات این واحد دانشگاهی بر پا است.

انتهای پیام/82001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول