اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا (س) صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه حجاب شناسی در شهر ری

مدیر کانون فرهنگی تربیتی نماز شهر ری گفت: نمایشگاه حجاب شناسی هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه (س) در مسجد جامع امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه حجاب شناسی در شهر ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کانون فرهنگی تربیتی نماز مجتمع علوم وفنون شهید رحیمی به‌مناسبت ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه‌های مختلفی را درکوی سیزده آبان برگزار می‌کند.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی نماز شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با این ویژه برنامه‌ها اظهار داشت: نمایشگاه حجاب شناسی هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه (س) در مسجد جامع امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در این نمایشگاه تصاویری با موضوع حجاب و عفاف مورد بازدید علاقمندان قرار می‌گیرد.

فاطمه رجبی گفت: این نمایشگاه که به‌منظور ارتقاء دانش و افزایش آگاهی بانوان و دختران با مبانی حجاب برتر می‌باشد، شامل تصاویر و دیگر موضوع‌هایی چون تاریخچه ثبت شده حجاب در بعد زمان است.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی نماز مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی افزود: برای افزایش آگاهی عموم مردم از تاریخچه حجاب گروه‌های مطالعاتی 30 نفره تشکیل شده است که این گروه‌ها جداگانه موضوعی را بررسی و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌زمان با روز معلم این کارگروه‌های 30 نفره به مدارس محله 13 آبان خواهند رفت و به‌‌صورت نشست‌های کارشناسی اطلاعات خود را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی نماز مجتمع علوم و فنون شهید همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب و کتاب‌خوانی به‌مناسبت نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد و گفت: دراین نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعات مختلف در معرض دید حضار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول