اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر:

حضرت زهرا(س) معیار حجاب و عفاف زن مسلمان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: وجود مبارک حضرت زهرا(س) ملاک و معیار عفاف و حجاب برای زنان مسلمان است.

حضرت زهرا(س) معیار حجاب و عفاف زن مسلمان است

حجت‌الاسلام غلامحسین حاکمی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه‏زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر بیان کرد: مقام شامخ حضرت زهرا(س)به حدی زیاد است که فهم و ادراک ما به سادگی به آن دسترسی پیدا نمی‏کند؛ چرا که ایشان از عالم ملکوت هستند که در عالم ملک قرار گرفته‏اند.

وی با اشاره به این حدیث قدسی که خداوند به پیامبر اکرم(ص) عرضه داشت«ای احمد اگر تو نبودی، افلاک را نمی‌آفریدم و اگر علی نمی‌بود، تو را نمی‌آفریدم و اگر فاطمه نبود، هیچ کدام از شما را نمی‌آفریدم»، افزود: این حدیث قدسی و احادیث بسیار دیگر همگی گویای عظمت و شأن والای حضرت زهرا(س)‌است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر تصریح کرد: ‌وجود با برکت و نورانی حضرت زهرا(س) بهترین الگو و سرمشق در تمام ابعاد زندگی است.

حاکمی وسیله میزان اعمال را امام علی(ع) ‌دانست و گفت: وجود مبارک حضرت زهرا(س) اتمام حجت بانوان در زمینه رعایت حجاب و عفاف در اجتماع است و در روز قیامت هیچ عذری باقی نخواهد ماند.

وی بیان کرد: خطبه کم‏نظیر حضرت زهرا(س) درباره توحید، صفات پروردگار، مقام والای پیامبر(ص)‌، اهمیت و عظمت قرآن، معرفی عمیق تعلیمات اسلام و بیان فلسفه و اسرار احکام به گونه‌ای است که همه در برابر این منطق و استدلال تسلیم شده‌اند و هیچ اشکال و شبهه‌ای را نتوانستد وارد کنند.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به خطبه حضرت فاطمه(س)،‌ بندگان از ادای شکر نعمت‌های خداوند عاجزند و باید گفت توفیق شکرگزاری خداوند خود نعمت تازه‌ای است و ابزار شکرش فکر، دست و زبان است که البته این ابزار شکر نیز نعمت و لطف خداوند به بندگانش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر افزود: باید اعتراف کنیم که «و ما عرفناک حق معرفتک» یعنی هیچ کس از ما نتوانسته خدا را آن چنان که هست، بشناسد.

انتهای پیام/2249/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول