اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه خواهران ملایر:

بدحجابی عامل کم‌رنگ شدن معنویت در جامعه است

یکی از اساتید حوزه علمیه خواهران ملایر گفت: کم‌رنگ شدن معنویت در خانواده‌ها به خاطر بدحجابی در جامعه است.

بدحجابی عامل کم‌رنگ شدن معنویت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مرضیه گودرزی پیش از ظهر امروز در جشنواره  فرهنگی، ورزشی دختران فاطمی با اشاره به جایگاه و منزلت حضرت فاطمه (س) افزود: حضرت فاطمه(س) به مرحله‌ای دست یافته بود که قلبش با خدا پیوند خورده بود به طوری که خداوند متعال، با خشم او خشمگین و با خوشنودیش نیز خوشنود می‌شود.

وی با بیان اینکه گوهر وجودی زهرای مرضیه(س) آسمانی است، تصریح کرد: این افتخاری بزرگ برای زنان، مادران و دختران است که الگویی بی‌نظیر چون فاطمه(س) را دارند.

استاد حوزه علمیه خواهران ملایر با اشاره به این‌که  صدیقه کبری(س) گوهر ناشناخته‌ای در صدف است عنوان داشت: خداوند متعال چون ارزش والای فاطمه زهرا(س) را دید، اسم او را خود انتخاب کرد.

وی به ابعاد وجودی زهرای اطهر(س) اشاره کرد و گفت: همسرداری، تربیت فرزندان، ساده‌زیستی و همه خوبی‌هایی که در عالم وجود دارد یک‌جا در این بانوی بزرگ موج می‌زند.

گودرزی به اوضاع درونی جامعه امروز اشاره کرد و گفت: کم‌رنگ شدن معنویت در خانواده‌ها عامل بدحجابی در جامعه است به همین دلیل باید به فاطمه(س) بیشتر نزدیک شد و از بعد الهی و معنوی فاطمه(س) درس گرفت.

وی ابراز داشت: کم‌اطلاعی، عدم توجه به شناخت الگوها، خودباختگی و برخی تبلیغات سوء رسانه‌ای از دیگر عوامل بدحجابی در جامعه است.

در این جشنواره که با حضور پرشور زنان، دختران و مادران ملایری در مجتمع ورزشی بانوان این شهر برگزار شد، حرکت‌های نمایشی و ورزشی توسط ورزشکاران انجام و به قید قرعه به تعدادی از بانوان جوایزی اهدا شد.

 انتهای پیام/89013/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول