اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار قالیباف مطرح شد

انتقاد آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی از وضعیت حجاب در تهران

یکی از مراجع بزرگوار تقلید از وضعیت حجاب در شهر تهران انتقاد کرد و خواستار اجرای طرح‌های فرهنگی برای مقابله با بدحجابی شد.

انتقاد آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی از وضعیت حجاب در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید‌محمدعلی علوی‌گرگانی شامگاه چهارشنبه در دیدار محمدباقر قالیباف شهردار تهران و هیئت همراه در سخنانی با اشاره به اینکه خدمت به بندگان خداوند توفیقی از جانب خداوند متعال است بیان کرد: باید شاکر نعماتی که خداوند به شما داده است باشید و از جمله این نعمات خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌پذیری در نظام اسلامی به معنای پذیرفتن امانت است تصریح کرد: تهران یک امانت در دست شما است و اگر همه امور به صورت صحیح پیگیری شود این امانت را به درستی حفظ کرده‌اید.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه گفت: اگر کسی می‌خواهد عزیز‌ترین باشد باید تقوای الهی را رعایت کرده و در این صورت مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ضرورت جلب رضایت مردم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: خداوند فرموده است رضایت من در رضایت مخلوق است و اگر مردم از شما راضی باشند خداوند از شما راضی خواهد بود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود از وضعیت حجاب در شهر تهران انتقاد کرد و گفت: حجاب و عفاف در تهران ناراحت‌کننده است و باید همت کرده و با اجرای طرح‌های فرهنگی این وضعیت را اصلاح کنید.

باید بانوان متوجه شوند که نباید به این‌گونه در جامعه حاضر شوند.

انتهای پیام/2258/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول