اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش چاروسا اعلام کرد

برگزاری همایش عفاف و حجاب در قلعه‌رئیسی

مدیر آموزش و پرورش بخش چاروسا گفت: با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین دانش‌آموزان همایش عفاف و حجاب در قلعه‌رئیسی برگزار شد.

برگزاری همایش عفاف و حجاب در قلعه‌رئیسی

احمد الهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس را مفید خواند و اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند در راه تهذیب و اصلاح نابسامانی های حجاب در جامعه مؤثر واقع شود.

 مدیر آموزش و پرورش چاروسا با بیان این‌که  اصلاح عمیق و ریشه‌ای مسئله حجاب قطعاً در سطح مدارس و محیط‌های آموزشی ممکن است ادامه داد: باید کاری کنیم که بنیه‌های مقاومتی و فرهنگی در جامعه تقویت شود.

وی همیاری همه دستگاه‌ها در برگزاری برنامه‌های مروجی در آموزش و پرورش را لازم دانست و بیان کرد: مراکز علمی و تربیتی نقش تربیت‌کننده در شخصیت و فرهنگ افراد دارد.

الهی حجاب را یکی از ارکان تربیت اسلامی دانست که باید به معنای واقعی وارد نظام آموزشی شود و افزود: مراکز تربیتی و علمی با مدیران متعهد و نیروهای متدین در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اثرگذاری بیشتری دارند.

مدیر آموزش و پرورش چاروسا در ادامه، برگزاری مسابقات ادبستان سعدی در مدارس قلعه‌رئیسی را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش این بخش برشمرد.

وی برگزاری این مسابقات را در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان ذکر کرد و گفت: این طرح ابتکاری به منظور آشنایی بیشتر دانش‌‌آموزان با اشعار سعدی برگزار می‌شود.

الهی ترویج فرهنگ شعر و شاعری بین دانش‌آموزان را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات ادبستان سعدی برشمرد و افزود: این مسابقات به صورت تکمیل ابیات، ذکر معنی و حکایت و بیان اشعار با بیت آغازی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/82016/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول