اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

وضعیت نامناسب حجاب و عفاف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای/ مسئولان صنعت و تجارت تذکر بدهند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه آن‌گونه که مشاهده می‌شود وضعیت حجاب و عفاف در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای این استان چندان مناسب نیست.

وضعیت نامناسب حجاب و عفاف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای/ مسئولان صنعت و تجارت تذکر بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه دوشنبه نشست صیانت از حقوق شهروندی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن شماره دو استانداری با حضور مدیران مدعو و به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

در این نشست غلامعلی رضوانی با بیان اینکه بدحجابی موجب بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه شده، اظهار کرد: ریشه همه ناهنجاری‌ها و کجروی‌های اجتماعی در بدحجابی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حجاب تنها متعلق به زنان نیست بلکه مرد نیز باید پوشش خود را آن‌گونه که دین خدا گفته حفظ کند.

این مسئول افزود: به همین خاطر بازرسی از اماکن عمومی و دولتی برای سامان دادن به وضعیت بدحجابی ضروری است.

رضوانی از لزوم بازرسی در محیط‌های اداری این استان در راستای پی بردن به وضعیت حجاب و عفاف سخن به میان آورد و گفت: این کار درستی نیست که یک آقا و خانم را به عنوان همکار در یک اتاق قرار می‌دهیم و یا اینکه برخی مدیران بخواهند برای خود منشی خانم بگذارند.

وی خواستار تحرک بیشتر و جدی‌تر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پارک‌ها و گردشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها و سایر اماکن عمومی شد و افزود: همه در برابر ناهنجاری‌ها و کم کردن آن‌ها در جامعه مسئول بوده و در جلساتی این‌گونه منتظر شنیدن راه‌حل‌ها هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است به صورت مصداقی در این موضوعات وارد شویم، گفت: کلی‌گویی دردی را در چاره‌جویی برای رفع معضلات اجتماعی دوا نمی‌کند.

رضوانی گفت: در برخی اماکن عمومی از جمله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان شاهد ناهنجاری‌هایی هستیم که لازم است مسئولان صنعت و تجارت در این زمینه به درستی وارد میدان شده و تذکر دهند.

وی با بیان اینکه مصوبات نباید تنها برای مرکز استان و شهر یاسوج باشد، خاطرنشان کرد: در سراسر استان باید برنامه‌ریزی شود تا بتوان معضلات اجتماعی و در رأس آن‌ها بدحجابی را کنترل کرد.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول