اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

سیاه‌نمایی، توهین و تحقیر از آفات انتخابات است/از تکنولوژی برای مخدوش کردن افراد استفاده نکنیم

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سیاه‌نمایی، توهین، تحقیر و زیر سئوال بردن خدمات دیگران آفتی است که در انتخابات بوده است.

سیاه‌نمایی، توهین و تحقیر از آفات انتخابات است/از تکنولوژی برای مخدوش کردن افراد استفاده نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی پیش از ظهر امروز در همایش قانون و امنیت در بم اظهار داشت: بدترین امر در نظام اداری شکستن ارزش‌های اخلاقی است.

وی بیان داشت: اگر مردم و مراجعان به ادارات شاهد شکستن ارزش‌های اجتماعی باشند، همه چیز به هم می‌ریزد، یک مدیر باید پاسخگوی مردم باشد و اگر در رفتار‌ اخلاق و منش نیک حاکم شد، نتیجه آن جلب اعتماد عمومی است.

توکلی افزود: اگر فسادی مشاهده می‌کنید، علت آن کم شدن ارزش‌های اخلاقی بوده که از عوامل پیشرفت اجتماع حسن‌ظن مردم و مسئولان است.

وی تصریح کرد: مردم باید سخنان مسئولان را باور کنند و مسئولان نیز درد و دل مردم را بپذیرند،‌ خوش‌بینی در نگاه مقام معظم رهبری است که موجب جذب حداکثری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: کارآمدی و اقتدار نظام از حضور مردم است، ساختار حکومت بدون مردم نمی‌تواند کاری انجام دهد، حضور مردم و همراهی آنها بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند.

توکلی با بیان اینکه امنیت داخلی و خارجی با حضور مردم شکل گرفته است، ابراز داشت: انتخابات گذشته نقاط مثبت و منفی زیادی داشت، نقاط مثبت آن حضور مردم، آزادی، سلامت و اجرای کامل قانون بود.

وی افزود: کسی نتوانست تقلب و عدم اجرای قانون را ثابت و حضور پررنگ مردم را نشان ندهد، شکسته شدن مرزهای اخلاقی در انتخابات یک آفت است.

توکلی خاطر نشان کرد: سیاه‌نمایی، توهین، تحقیر و زیر سئوال بردن خدمات دیگران آفتی است که در انتخابات بوده است.

وی گفت: ما باید نقاط مثبت را تقویت و نقاط منفی را کم‌رنگ کنیم، باید برنامه‌ریزی شود تا نقاط منفی به حداقل برسد، یکی از نقاط منفی که جرم محسوب می‌شود، پیامک‌ است، نباید از تکنولوژی برای مخدوش کردن افراد استفاده کرد.

توکلی ابراز داشت: یکی از نکات منفی در انتخابات گذشته بزرگ‌بینی افراد از خودشان بود، نباید خود را بزرگ‌تر از آنچه هستیم، معرفی کنیم.

وی عنوان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی و هواداران و رسانه‌ها یک ضرورت است، رسانه‌ها باید مردم را امیدوار و بانشاط کنند، قرار نیست مردم را بترسانیم.

توکلی خاطر نشان کرد: امنیت شهرستان بم مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای شورای تامین شهرستان است، امنیت امروز بم نسبت به دو سال قبل بسیار خوب است.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول