اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

نتیجه انتخابات را مردم رقم می‌زنند

وزیر کشور گفت: نتیجه انتخابات را مردم رقم می‌زنند زیرا می‌دانند حضورشان در انتخابات قدرت نظام را در منطقه بالا می‌برد.

نتیجه انتخابات را مردم رقم می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مصطفی محمدنجار امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری رشت با ابراز خرسندی از حضور خود در گیلان، اظهار کرد: هیئت دولت در این دوره از سفرهای استانی به مصوبات دوره‌های قبل بیشتر رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه دیدار با مردم یکی از حرکت‌های جدید مدیریتی در کشور است که تا آخرین لحظه خدمت از طرف دولت دهم ادامه دارد، افزود: در راستای خدمتگزاری به مردم ثانیه نخست با ثانیه آخر خدمت هیچ تفاوتی ندارد.

وزیر کشور، با اشاره به شور و شعف مردم در اقصی نقاط کشور در استقبال از خدمتگزاران دولت، اذعان کرد: با سفر به اقصی نقاط کشور تمام شاخصه‌های پیشرفت و توسعه با وجود تلاش‌های دشمنان را شاهد بودیم.

وی به توطئه‌های دشمن در راستای ایجاد نارضایتی در مردم با اعمال فشارهای اقتصادی به منظور جداسازی آنها از بدنه نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان به خیال خود با اعمال چنین رفتارهایی می‌خواهند مردم را از بدنه ولایت دور کنند در حالی که از عشق آنها به ولایت غافلند.

*ما سنگرهای علم را فتح کرده‌ایم

وزیر کشور با بیان اینکه در هر تهدیدی که از طرف دشمن به ما اعمال می‌شود فرصتی برای توانمند شدن وجود دارد که باید کشف شود، افزود: امروز ایران در عرصه‌های مختلف علم و فناوری حرف نخست را می‌زند زیرا متخصصان ما امروز در عرصه‌های مختلف نانو تکنولوژی، بایو تکنولوژی، ژنتیک، پرتاب ماهواره، موشک و... پیشتاز است.

وی با تصریح بر اینکه فتح سنگرهای علم و فناوری توسط دانشمندان کشور خشم دشمنان را برانگیخته است، ادامه داد: مردم ایران مانند سیلی خروشان هستند که هرگز پشت سد و سنگ نمی‌مانند.

محمدنجار خاطرنشان کرد: دشمن تاکنون با به‌کارگیری صدها کانال ماهواره‌ای و رسانه‌ای قصد استحاله فرهنگی جوانان ما را دارد اما مردم و جوانان با هویت ایرانی هرگز از آداب و سنت‌های خود دست بر نمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه تمام محاسبات دشمن در سال گذشته با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقش بر آب شد، اذعان کرد: مردم ایران همواره پای اعتقادها و آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده‌اند.

*فعال کردن صنایع پایین‌دستی بر افزایش ارزش افزوده تاثیر دارد

این مسئول با اشاره به ایجاد کارگروه‌های مختلف در عرصه صنعت و معدن و فعالیت آنها در این راستا، تصریح کرد: فعال کردن صنایع پایین‌دستی بر افزایش ارزش افزوده تاثیر دارد و موجب اشتغالزایی و توسعه و فناوری کشور می‌شود.

وی برخی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گیلان به‌ویژه رشت را برشمرد و خاطرنشان کرد: گیلان استانی سرسبز و خرم و دارای مردمانی فهیم و هوشمند، انقلابی و ولایت‌مدار است.

محمدنجار، افزود: مجاورت با دریا، داشتن مرزهای مشترک با کشورهای آسیایی، تالاب‌های زیبا، تولید دامپروری، برنج، چای، زیتون، وجود منطقه آزاد و ... از دیگر توانمندی‌های گیلان است که می‌توان با بهره‌گیری از اینها در اشتغالزایی تاثیرگذار بود.

*نتیجه انتخابات را مردم رقم می‌زنند

وی حضور مردم در انتخابات را نشانه قدرت و اقتدار ایران در منطقه خواند و یادآور شد: ما به نتیجه انتخابات کاری نداریم زیرا نتیجه انتخابات را مردم رقم می‌زنند.

انتهای پیام/84002/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول