اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رهبری پرچم بصیرت را برافراشتند/‌حضور پرشور در انتخابات یک تکلیف است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به‌عنوان یک تکلیف الهی پای صندوق‌های رأی برویم و انشاالله خداوند متعال و ائمه معصومین (علیهم‌السلام) ما را در این امر یاری می‌کنند.

رهبری پرچم بصیرت را برافراشتند/‌حضور پرشور در انتخابات یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیدمرتضی نبوی عصر امروز در گردهمایی خواهران مبلغه استان تهران ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) در پاسخ به سئوال خواهران مبلغه در ارتباط با آرایش‌های سیاسی اظهار داشت: باید کمی صبر کنیم تا اوضاع اندکی پیش برود و ببینیم نامزدهای اصلی انتخابات چه کسانی هستند و نتیجه ائتلاف‌ها چه می‌شود و با خانواده‌ها و گروه‌هایی که در ارتباط هستیم، باید سعی در تبیین و روشنگری کاندیدای اصلح داشته باشیم.

رهبری پرچم بصیرت را برافراشتند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راه برخورد با هواداران فتنه را رهبر معظم انقلاب مشخص کردند و پرچم بصیرت را برافراشتند و ما نیز باید با افزایش بصیرت و خواباندن گرد و غبار فتنه، بصیرت را در افراد گسترش دهیم.

ارتباط ایران با سوریه راهبردی است/ دخالت نظامی ایران در سوریه ضرورتی ندارد

مدیر مسئول روزنامه رسالت در ارتباط با کشور سوریه عنوان کرد: سوریه سرپل ایران با لبنان است و اگر حمایت‌های دولت سوریه نبود ما چنین حزب‌اللهی در لبنان نداشتیم و به پیروزی در مقابل دشمنان نمی‌رسیدیم.

نبوی، ارتباط ایران با سوریه را راهبردی دانست و گفت: دولت و ارتش سوریه مسلط بر اوضاع کشورشان هستند و دخالت نظامی ایران در سوریه ضرورتی ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با شرایط دانشگاه‌ها بیان داشت: بسیاری از فرزندان خوب از خانواده‌های مذهبی هستند که وارد دانشگاه‌ها شده و با مشکل روبه‌رو می‌شوند و دلیل آن هم نوع علوم انسانی است که تدریس می‌شود.

وی ادامه داد: اگر دانشگاه‌های ما محیطی باشد که افراد را مهذب و انقلابی تربیت کنند، شاهد چنین رخدادهایی در دانشگاه‌ها نخواهیم بود.

حماسه در معنای لغوی، کار برجسته و افتخارآفرین است

نبوی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: حماسه در لغت، کار برجسته و افتخار آفرین است. حماسه اقتصادی نیز به این دلیل نامگذاری شده است که هنوز پاشنه آشیل ما اقتصاد است و اقتصاد ما وابسته به نفت است و با نوسانات قیمت نفت در کشور اتفاقات ناگوار اقتصادی رخ می‌دهد.

حضور پرشور در انتخابات یک تکلیف است/ حضور پرشور برای نظام مصونیت می‌آورد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان متذکر شد: در این ایام باید بسیار توسل بجوییم و بر خداوند متعال توکل کنیم و با دیگران نیز فراوان مشورت کنیم و به‌عنوان یک تکلیف الهی پای صندوق‌های رأی برویم و انشاالله خداوند متعال و ائمه معصومین (علیهم‌السلام) ما را در این امر یاری می‌کنند.

انتهای پیام/2462/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول