اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

مردم مشکلات موجود در جامعه را به انتخابات ارتباط نمی‏دهند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: مشکلات در جامعه وجود دارد و کسی منکر آن نیست؛ اما مردم آن را به انتخابات ارتباط نمی‏دهند.

مردم مشکلات موجود در جامعه را به انتخابات ارتباط نمی‏دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سردار علی استادحسینی صبح امروز در همایش انس و مودت کارکنان و بازنشسته‌های سپاه دامغان که در نمازخانه شهدای گمنام سپاه برگزار شد، اظهار داشت: حماسه را کسانی خلق می‌کنند که دارای ویژگی‌هایی همچون صلابت، شجاعت و دلاوری هستند.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... افزود: باید دست در دست یکدیگر دهیم تا در سالی که با عنوان "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری شده است، حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: نخستین شاخصه حماسه سیاسی انتخابات است و رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «آن موقع که درصد مشارکت مردم به میان برسد یعنی حماسه خلق شده است».

استادحسینی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی مردم باصلابت حماسه‌های زیادی خلق کرده‌اند که نظیر آن را در هیچ کجا نمی‌توان یافت، افزود: یکی از بزرگترین حماسه‌های مردمی بعد از 22 بهمن 57، حماسه بی‌نظیر 9 دی 88 است.

وی تأکید کرد: علی‏رغم همه مشکلات و سختی‌های پیش‌رو باید قله‌های بلندتر را در نظر بگیریم و آنها را فتح کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: نباید با مال‌اندوزی و تجمل‌گرایی از فتح قله‌های افتخار بی‌نصیب بمانیم و سعی داشته باشیم با انتخاب یک گزینه مطلوب به آبادانی کشور کمک کنیم.

استادحسینی تصریح کرد: باید کسی در راس کار قرار گیرد که برای مردم دلسوزانه کار کند و انتخاب ما به نفع کشور باشد.

وی با بیان اینکه فرد اصلح از دیدگاه ما فردی ولایت‌مدار است، عنوان کرد: فرد منتخب باید ولایت مدار و مطیع محض رهبر، توانمند، ظلم‏ستیز، دین‏دار، ساده‏زیست و پایبند به ارزش‌های اسلامی باشد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: انتخابات مظهر وحدت مسلمانان است و نباید اجازه داد که دشمنان این وحدت و همدلی را از بین ببرند.

انتهای پیام/2249/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول