اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود:

انتخابات باشکوه ایران به همه ملت‏های آزادی‏خواه قدرت می‏دهد

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود با بیان اینکه انتخابات باشکوه ایران به همه ملت‏های آزادی‏خواه قدرت می‏دهد، گفت: فتنه راهی به انتخابات 92 نخواهد داشت.

انتخابات باشکوه ایران به همه ملت‏های آزادی‏خواه قدرت می‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان صبح امروز در نشست روشنگری با موضوع انتخابات که با حضور بیش از 100 نفر در مسجد جامع روستای سطوه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت: حماسه سیاسی و اقتصادی با کمک تمام آحاد مردم محقق می‌شود و این مسئولیتی است که به دوش تک تک افراد جامعه است.

وی افزود: تبعیت از ولایت خواست اسلام و تاکید قرآن است، بنابراین باید از ولایت تبعیت و فرامین ایشان را به گوش جان اطاعت کنیم و به تکلیف خود که پیروی از اسلام است عمل کنیم.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: باید همه ما چه به عنوان یک بسیجی یا یک فرد عادی که عضو این جامعه است دغدغه نظام را داشته باشیم و برای حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

احمدیان خاطرنشان کرد: باید با افزایش بصیرت خود حماسه سیاسی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و جهان تکرار کنیم و نشان دهیم که پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: باید با حضور در انتخابات به منویات رهبر فرزانه انقلاب پاسخ مثبت داده و دهان یاوه‏گویان و استکبار جهانی را که همیشه خواستار ذلت ما هستند را ببندیم.

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و ما باید با حضور پرشور خود به آنها ثابت کنیم که تمام نقشه‌های آنها نقش برآب است و پوچ و خالی از فایده است.

وی تاکید کرد: حماسه سیاسی با حماسه اقتصادی که کار و تلاش در جهت حفظ استقلال اقتصادی و حرکت در مسیر پیشرفت است ارتباط مستقیم دارد و باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/2249/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول