اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

هیئت اجرایی انتخابات آبیک با بخشداران هماهنگ باشد

فرماندار شهرستان آبیک گفت: اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان آبیک باید با بخشداران مرکزی و بشاریات هماهنگی بیشتری داشته باشند و زمان بیشتری را برای مراجعه ‌کنندگان اختصاص دهند.

هیئت اجرایی انتخابات آبیک با بخشداران هماهنگ باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی امروز در جلسه آموزشی هیئت اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان آبیک اظهار داشت: هیئت اجرایی باید قانون انتخابات را هر روز ورق زده و مطالعه کند تا با آشنایی به جزئیات قوانین و وظایف خود، بتوانند در راستای بهتر اجرا شدن انتخابات گام‌های موثری بردارند.

وی افزود: انتخابات امسال یک انتخابات استثنایی است که همه مردم و مسئولان باید برای تحقق کلام نورانی مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی که تبلور آن شرکت در انتخابات است، حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: هیئت اجرایی باید در تأیید صلاحیت‌های کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در گفتار و عمل دیندار باشند و آبروی یک مؤمن و مسلمان را حفظ کنند.

فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: هیئت اجرایی باید در تأیید صلاحیت‌های کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها چون از معتمدین و مؤمنین هستند، حرمت اشخاص را حفظ کرده و مسائل شخصی افراد را به جامعه بروز ندهند.

داداشی خاطرنشان کرد: هیئت اجرایی انتخابات شهرستان آبیک باید با بخشداران مرکزی و بشاریات هماهنگی بیشتر داشته باشند و زمان بیشتری را برای مراجعه ‌کنندگان اختصاص دهند.

وی بر مطالعه قانون رایانه انتخابات از سوی هیئت اجرایی تأکید و اضافه کرد: با تحقق این امر، نواقص موجود در زمینه مشکلات رایانه‌ای انتخابات رفع می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همه دست‌ اندر‌کاران امر مهم انتخابات باید قانون انتخابات را رعایت کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود، زیرا امین مردم هستیم و باید امانتدار خوبی برای مردم و نظام باشیم.

فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری باید حضور حداکثری و 40 میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شود چراکه در برابر خون شهدا، انقلاب و ولایت مسئول هستیم.

داداشی اذعان داشت: شرکت در انتخابات یک آزمایش الهی است که امیدواریم مردم و مسئولان از این آزمایش الهی سربلند شوند.

وی اظهار امیدواری کرد و افزود: انتخابات خرداد ماه جاری در شهرستان آبیک نیز مانند سال‌های گذشته به نحو احسن برگزار شود و مردم حماسه‌ای باشکوه خلق کنند.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول