اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شاهرود:

همه سلایق و جریان‌ها باید در انتخابات حضور داشته باشند/ فتنه‌گران اجازه ورود ندارند

استاد دانشگاه شاهرود با بیان اینکه همه سلایق و جریان‌ها باید در انتخابات حضور داشته باشند، گفت: فتنه‌گران اجازه ورود به انتخابات را ندارند.

همه سلایق و جریان‌ها باید در انتخابات حضور داشته باشند/ فتنه‌گران اجازه ورود ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علی علیزاده ظهر امروز در نشست روشنگری طلاب و روحانیان شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر از طلاب در حوزه علمیه معصومیه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت در انتخابات اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب برای حضور مردم در انتخابات به خاطر نقشه‌های دشمنان و نیرنگ آنهاست و ما باید مانند همیشه احساس تکلیف کرده و در انتخابات همچون سال‌های گذشته حضوری پرشور داشته باشیم.

وی با اشاره به انتخاب اصلح گفت: اصلح کسی که به فرموده مقام معظم رهبری پایبند به قانون اساسی کشور باشد و فردی متخصص، دلسوز و متعهد و متدین برای نظام و مردم باشد.

استاد حوزه علمیه شاهرود خاطرنشان کرد: باید در انتخابات همه سلایق و جریان‌ها حضور داشته باشند و این بدان معنا نیست که مخالفان نظام و اسلام و فتنه‌گران نیز باید باشند نه آنها قانون اساسی را قبول ندارند که در انتخابات حضور داشته باشند.

علیزاده تاکید کرد: باید مردم با بصیرت و آگاهی در انتخابات حضور یابند و به فرموده رهبر انقلاب به فردی رای دهند که نقاط قوت رئیس جمهور فعلی را داشته و نقاط ضعف او را نداشته باشد.

وی تصریح کرد: باید تک تک ما به وظیفه و تکلیف شرعی و ملی خود که حضور در انتخابات است به خوبی عمل کنیم و بدانیم که اگر در انتخابات شرکت نکنیم به وظیفه خود در قبال امام و شهدا عمل نکرده و باید در آخرت جوابگو باشیم.

استاد دانشگاه شاهرود اظهار داشت: پشتیبانی از ولایت به حرف نیست و باید در عمل این را ثابت کرد و حضور در انتخابات یکی از این کارهای عملی برای تبعیت از ولایت است.

انتهای پیام/2249/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول