اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در همایش حکمت مطهر عنوان کرد

رفتار‌های غیراخلاقی رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به انقلاب

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: دنیای استکبار امروز با وجود قرار گرفتن در تنگناهای شدید مالی از توان مالی حداکثری برای تقویت رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به پیکره مقدس ایران اسلامی استفاده می‌کند.

رفتار‌های غیراخلاقی رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین سردار سالار آبنوش امروز در همایش حکمت مطهر ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و ضرورت الگوبرداری از منش و سیره اهل‌ بیت اظهار داشت: الگوگیری از سیره و منش ائمه‌ اطهار امروز ضامن سعادت و اقتدار امت‌ها بوده و آنان را در برابر دسیسه‌های دشمنان و مخالفان حفظ و پایدار می‌کند.

وی اضافه کرد: دنیای استکبار امروز با وجود قرار گرفتن در تنگناهای شدید مالی از توان مالی حداکثری برای تقویت رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به پیکره مقدس ایران اسلامی استفاده می‌کند و رسانه‌های داخلی با هوشیاری، بصیرت و تحلیل درست نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های تبلیغاتی رسانه‌ای دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امروز کسانی که سر در گریبان شیاطین فرو برده و در دام آنان افتاده‌اند در فکر انتقام‌جویی از ملت ایران و ولایت فقیه هستند، افزود: مواضع مستحکم و امید‌‌بخش رهبری فرزانه انقلاب اسلامی همواره پشتیبانی محکم برای اتکای ملت بوده و امروز تمام ملت باید به استحکام سطح معنویت و بصیرت در خود تلاش کنند.

وی ادامه داد: دشمنان تاکنون از انقلاب اسلامی ضربه خورده و ناخوش شده‌اند و این مهم نشان‌دهنده اثرگذاری انقلاب است که لرزه بر اندام مخالفان انداخته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تصریح اینکه تمام رفتار‌های غیر اخلاقی دشمنان امروز در قالب رسانه‌ها، فضای مجازی و دنیای دیجیتال ترویج می‌شود، اظهار داشت: با وجود اینکه دنیای استکبار و غرب امروز در گرداب بحران به سر برده و با انواع آسیب‌ها روبرو هستند، اما در عرصه تبلیغات از توان مالی حداکثری برای ضربه زدن به پیکره مقدس ایران اسلامی بهره‌ برده و در صدد تخریب انقلاب اسلامی هستند.

آبنوش با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت 1400 سال، اسلام را دوباره احیا کرد، افزود: وقوع دوران هشت ساله دفاع مقدس همانند حادثه عاشورا در لبیک به ندای ولایت نشان‌دهنده اوج ایثار و خلوص رزمندگان اسلامی بود و امروز حاصل 34 سال زحمت دلسوزان انقلاب اسلامی در قالب و خط مستقیم شجره طیبه صالحین برای رشد، تعالی و ایفای نقش محوری تشکیل و تأسیس شده است.

وی تشکیل و فعالیت شجره طیبه صالحین را ثمره رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها و میوه پاکان و صالحان برشمرد و ابراز داشت: ضرورت سازمان‌یابی و حرکت منظم در حلقه‌های صالحین به همراه تربیت مربیان کارآمد در این طرح بسیار مهم و امری مورد توجه است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مسئولان باید با به‌ کارگیری درست امکانات برای خدمت به مردم تلاش کنند، تصریح کرد: ارزش مسئولان تنها در انجام وظیفه حساس و درست آنان بوده و تربیت مدیران لایق از اهداف شجره طیبه صالحین در مجموعه بسیج است.

آبنوش، حضور حداکثری ملت در صحنه انتخابات را نخستین وظیفه در شرایط کنونی برشمرد و تصریح کرد: حضور دشمن شکن و وحدت‌آفرین ملت گامی برای ایجاد امنیت و ثبات بوده چراکه دشمنان در صدد ناامن جلوه دادن فضای انتخابات به نفع خود بوده و در این راستا فتنه‌انگیزی می‌کنند.

وی با تشریح جریان‌های پیش‌رو در انتخابات ریاست‌ جمهوری تصریح کرد: کاندید‌اها باید از تخریب و سیاه‌نمایی در ایام انتخابات پرهیز کنند.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول