اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

رسانه‌ها بسترساز انتخابات پرشور و سالم در جامعه هستند

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه‌ها می‌توانند با دادن اطلاعات درست به مردم و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان، بستر انتخاباتی پرشور و سالم را در جامعه فراهم آورند.

رسانه‌ها بسترساز انتخابات پرشور و سالم در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله موسوی امروز در همایش تبیین حماسه سیاسی در استان، نقش رسانه‌ها را در تزریق روح صداقت و پاکی به جامعه مهم دانست و  اظهار کرد: امروز که جنگ رسانه‌ای، زندگی بشر را در برگرفته، نقش و اهمیت رسانه‌های خیلی بیشتر از قبل به چشم می‌خورد که در آن، هدایت و جهت‌دهی افکار عمومی، اطلاع رسانی سالم بر اساس منافع ملی و واقعیت‌های جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی بالا بردن سطح آگاهی و دانش مردم در جامعه را بزرگ‌ترین رسالت اصحاب رسانه دانست و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید تمام تلاش خود را در برگزاری هرچه بهتر انتخابات به‌کار بگیرند و از ایجاد تفرقه در جامعه جلوگیری کنند.

موسوی ادامه داد: اصحاب رسانه می‌تواند در ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات و شفاف سازی اهداف شوم دشمنان نقش بزرگی را ایفا کند.

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید بستر خلق حماسه‌ای پرشور را در جامعه ایجاد‌ کنند افزود: این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است همه مردم و دستگاه‌ها باید با کمک همدیگر انتخابات پرشوری را در کشور برگزار کنند.

موسوی با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه دنبال سنگ‌اندازی در جامعه هستند خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی می‌توانند با دادن اخبار و اطلاعات درست به مردم  نقش مهم و  بی‌بدیلی در خنثی سازی نقشه‌های شوم رسانه‎‌های غربی داشته باشند.

وی با اشاره به وظایف قوه قضائیه در کشور  افزود: قوه قضاییه در کشور جمهوری اسلامی ایران یکی از نهادهای حکومتی است که در عرض دو قوه مجریه و مقننه و مستقل از آن‌هاست.

به گفنه موسوی تضمین حقوق فردی و اجتماعی، تحقق صلح، عدالت و امنیت از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های دستگاه قضایی در جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/68008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول