اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان:

رسانه‌ها در ارتقا شاخصه‌های امنیتی تأثیر بسزایی دارند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نقش رسانه‌ها در بیداری جامعه و به ویژه در حوزه ارتقای شاخصه‌های امنیتی انکارناپذیر است.

رسانه‌ها در ارتقا شاخصه‌های امنیتی تأثیر بسزایی دارند

علی ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ارتقا سطح امنیت و پیشگیری از وقوع جرم نیاز به فرهنگ‌سازی‌ دارد که رسانه‌ها به عنوان تأثیرگذارترین پل ارتباطی نقش قابل قبولی را در این زمینه ایفا خواهند کرد.

وی تعامل نیروی انتظامی و رسانه‌ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: رسانه صدای جامعه است و قطع این مهم موجب تشویش و پراکندگی اذهان عمومی جامعه خواهد شد.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مؤلفه‌های امنیتی تنها با مشارکت مردم و انعکاس واقعیت‌های جامعه قابل ارتقا است که رسانه‌های کشوری و استانی ارتباط خوبی با این مجموعه دارند.

ایزدی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان سال گذشته رتبه دوم تعامل با رسانه‌ها را کسب کرده گفت: رویکرد نیروی انتظامی استان تعامل سازنده و دو سویه با رسانه‌ها است و این امر را در سال‌جاری با تشکیل کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی خبری مستحکم‌تر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اهمیت ارتباط با رسانه‌ها همواره به عنوان راهگشا مورد تأکید فرماندهی و مجموعه پرسنل نیروی انتظامی بوده و هست و امید می‌رود با این ارتباط شاهد شکوفایی ظرفیت‌های استان باشیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: میل به انعکاس در مسائل منفی در استان از گذشته زیاد بوده که باید این نگاه رفته رفته اصلاح و قابلیت‌های بی‌بدیل استان بهتر به همگان معرفی شود.

ایزدی متذکر شد: ایجاد فضای امن و جوی آرام تنها با اقدامات پلیسی و امنیتی کارساز نخواهد بود بلکه تعامل با مردم و انعکاس مطالب به منظور آگاه‌سازی جامعه می‌تواند به مراتب تأثیرگذاری بیشتری را داشته باشد.

گفتنی است، مقاله شفاهی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان به عنوان مقاله برتر از بین 30 مقاله شفاهی ارائه شده در همایش ملی تفرجگاه‌ها، نظم و امنیت که در 27 فروردین‌ماه امسال در شهرستان گرگان برگزار شد، انتخاب شده است.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول