اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

ارتقای جایگاه معلم در اولویت سیاستگذاری‌ها باشد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهای لازم در کشور به معلمان داده نمی‌شود، گفت: سیاستگذاری‌ مسئولان به سوی ارتقای جایگاه معلم باشد.

ارتقای جایگاه معلم در اولویت سیاستگذاری‌ها باشد

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک روز معلم اظهار کرد: معلمی یکی از مشاغل مقدس در جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه معلمی از مشاغل حساس، مقدس و بسیار جذاب محسوب می‌شود، افزود: معلم با تلاش‌های خود انسان‌های متعهدی را تحویل جامعه می‌دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی معلمی را شغل انبیای الهی دانست و گفت: باید به این شغل به صورت ویژه توجه شود.

وی با بیان اینکه معلمان باید از نظر رفاهی و مالی تامین شوند، افزود: رسیدگی به معلمان از وظایف دولت است که باید در این زمینه پیشگام باشد.

بهای لازم در کشور به معلمان داده نمی‌شود

علیمردانی با اشاره به اینکه باید به اندازه‌ای معلمان تامین شوند که به فکر شغل دیگری نباشند، خاطرنشان کرد: برعکس سایر کشورهای جهان بهای لازم در کشور به معلمان داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به این قشر زحمتکش است، یادآور شد: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی باید به معلمی به عنوان شغلی تاثیرگذار در روند پیشرفت جامعه توجه ویژه شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توسعه آموزش و تربیت اسلامی را مدیون معلمان جامعه دانست و گفت: این قشر باید مورد توجه دولت باشد.

وی با بیان اینکه نگاه به معلم نگاهی توأم با احترام و قداست است، افزود: این نگاه به تنهایی کافی نبوده و باید سیاستگذاری‌های کشور به سوی ارتقای این جایگاه باشد.

توجه به جایگاه واقعی معلم

علیمردانی با اشاره به اینکه هنوز جایگاه واقعی معلمان در جامعه دیده نشده است، تصریح کرد: رسیدگی به امر معاش در خور شان معلمان از ضروریات است.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول