اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش همدان:

50 برنامه در مقام بزرگداشت معلم برگزار می‌شود

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: بیش از 50 برنامه در 13 حیطه و 35 شاخص برای قدردانی از مقام معلم تدارک دیده شده تا در هفته معلم برگزار شود.

50 برنامه در مقام بزرگداشت معلم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان عباس بهرامی‌مشعوف بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته معلم و این جریان بسیار خوب بهانه‌ای است برای توجه کردن به خود معلم و احترام به پاس تمام خدماتی که در طول سال‌های مختلف برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان 26 هزار معلم وجود دارد، ادامه داد: نگاه به معلم باید به عنوان یک عضو ارزشمند و اثرگذار در تربیت جوانان و نوجوانان باشد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش همدان افزود: معلم از تمام وجودش برای رشد انسان می‌گذرد و در زندگی و تربیت او تنبیه جایی ندارد.

وی بیان کرد: در استان همدان از 4 هزار و 12 معلم نمونه در روز یک شنبه 15 اردیبهشت ماه قدردانی خواهد شد که این معلمان نماینده جامعه معلمانی هستند که نمی‌توانیم و در زبان قاصر ما نمی‌گنجد تا از آنان قدر دانی کنیم.

بهرامی‌مشعوف افزود: بیش از 50 برنامه در 13 حیطه و 35 شاخص برای قدردانی از مقام معلم تدارک دیده شده که در هفته معلم برگزار می‌شود.

وی دیدار معلمان با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با رهبری، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از معلمان نمونه و... را از جمله برنامه‌هایی دانست که در این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول