اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

معرفی 23 معلم نمونه در سطح شهرستان تنگستان

فرماندار تنگستان گفت: 23 معلم در سطح شهرستان تنگستان به‌ عنوان نمونه استانی و شهرستانی انتخاب شدند که 14 نفر به‌ عنوان معلمان نمونه شهرستان و 9 نفر نیز به‌ عنوان معلمان نمونه استانی معرفی شدند.

معرفی 23 معلم نمونه در سطح شهرستان تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری نسب ظهر امروز در نشست با معلمان نمونه شهرستان دشتی اظهار داشت: خداوند نخستین و بزرگ‌ترین معلم است، پروردگار این هدیه الهی را به پیامبران و اولیای پاک خود ارزانی داشته است.

فرماندار تنگستان با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد حضرت امام خمینی (ره) هفته زن و روز مادر، هفته معلم و روز کارگر با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در آفرینش گفت: مهم‌ترین موهبت الهی در آفرینش، آموزش و پرورش بوده که برای تربیت اجتماع و جامعه است.

وی شغل معلمی را تعالی و رشد ارزش‌های انسانی دانست و افزود: دغدغه معلمان همیشه این بوده است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها، تعالی و کرامت انسانی استوار و بچرخد و زمینه پیشرفت آن به سوی آینده‌ای بهتر باشد.

جعفری‌نسب اشاره‌ای به معلمان نمونه شهرستان تنگستان داشت، و گفت: شما که توانسته‌اید در میان آن همه معلم در سطح شهرستان به‌عنوان معلم نمونه انتخاب شوید، رسالت بزرگی دارید آن هم رساندن دانش‌آموزان به این خودباوریست که سعی و کوشش می‌تواند موجبات پیشرفت را فراهم آورد.

وی افزود: هیچ کس مانند معلمان نمی‌تواند توانایی اجرای نقش مهم پرورش انسان را داشته باشد.

مدیریت آموزش و پرورش تنگستان نیز در سخنانی گفت: توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده‌ای بهتر برای کشور است، زیرا هرجا به آموزش توجهی شده، موجبات پیشرفت، عمران و آبادانی آن جا فراهم آمده است.

یونس باربرز افزود: 23 معلم در سطح شهرستان تنگستان به‌عنوان نمونه استانی و شهرستانی انتخاب شدند که 14 نفر به‌عنوان معلمان نمونه شهرستان و 9 نفر نیز به‌ عنوان معلمان نمونه استانی معرفی شدند.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول