اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

آموزش و پرورش خراسان شمالی 62 برنامه در هفته معلم برگزار می‌کند/ تجلیل از 354 معلم نمونه

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 62 ویژه برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم از سوی ستاد بزرگداشت استانی هفته معلم در این استان برگزار می‌شود.

آموزش و پرورش خراسان شمالی 62 برنامه در هفته معلم برگزار می‌کند/ تجلیل از 354 معلم نمونه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد وحیدی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: زنگ سپاس معلم و همایش تجلیل از معلمان استان از جمله برنامه‌های شاخصی است که برای برگزاری در این هفته پیش بینی شده است.

وی همچنین از برگزاری 15 همایش طی هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و گفت: از این تعداد 9 همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی است که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وحیدی همچنین برگزاری همایش بسیجیان برگزیده فرهنگی، همایش زنان برگزیده، همایش ائمه جمعه مدارس، همایش حیات طیبه دانشجو معلمان و همایش پیشکسوتان را از جمله این همایش‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه در هر مدرسه سطح استان حداقل یک برنامه به همین مناسبت در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: 2 هزار مدرسه در سطح استان وجود دارد که در تمام این مدارس برنامه‌ای به همین مناسبت  اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه طی این هفته از 354 معلم نمونه استانی و شهرستانی تجلیل به عمل می‌آید، گفت: از این تعداد 301 معلم نمونه شهرستان، 10 معلم نمونه جوان، 6 معلم ایثارگر، 6 معلم آزاد مدارس غیر دولتی، سه معلم نمونه خانم، سه معلم فناور، سه معلم نمونه عشایر و یک معلم خیر هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه هفته معلم فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام شامخ تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت است، اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای برنامه‌های هفته معلم تبیین نقش و جایگاه معلم و ترویج راه و افکار شهید مطهری است.

وحیدی تصریح کرد: به منظور قدردانی از شأن و منزلت مقام معلم امسال در هفته معلم برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نواخته شدن زنگ سپاس معلم، دیدار مسئولان با معلمان، برگزاری همایش بانوان اداره کل، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با خانواده فرهنگیان بیمار و متوفی از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین محفل انس با قرآن فرهنگیان، شرکت فرهنگیان در نماز جمعه، سخنرانی مدیرکل و مدیران آموزش و پرورش در نماز جمعه، همایش استانی آیین مطهر، دیدار معلمان نمونه برتر استانی با مقام معظم رهبری را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای برگزاری در هفته بزرگداشت مقام معلم برشمرد.

انتهای پیام/63001/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول