اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش در همایش عاشقان ولایت:

مدافع ارزش‌های الهی و اسلامی باشیم/بابصیرت علیه توطئه‌ها ایستادگی کنیم

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز نبردی که دشمنان علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی آغاز کرده‌اند، بسیار وسیع است که باید با بیداری، تیزهوشی و بصیرت علیه این توطئه‌ها ایستاد.

مدافع ارزش‌های الهی و اسلامی باشیم/بابصیرت علیه توطئه‌ها ایستادگی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین هم‌زمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران همایش عاشقان ولایت با محوریت حکمت مطهر با حضور بسیجیان و مربیان حلقه‌های صالحین در شهر بویین زهرا برگزار شد.

سالار آبنوش در این همایش با اشاره به ضرورت مقابله با جنگ نرم و افزایش سطح بصیرت اظهار داشت: امروز نبردی که دشمنان علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی آغاز کرده‌اند، بسیار وسیع و گسترده است که باید با بیداری، تیزهوشی و بصیرت علیه این توطئه‌ها ایستاد و مدافع انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی و اسلامی آن بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: معاندان و کینه‌ورزان به نظام اسلامی با افکار و اندیشه‌های باطل درصدد ایجاد هرج‌‌ و مرج و مأیوس کردن ملت از آرمان‌های والای امام‌ خمینی (ره) هستند و به همین سبب باید هوشیار بود و در برابر مکر از پیش طراحی شده مستکبران و ستمگران ایستادگی و پایداری کرد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر نیز در همایش امروز با تشریح فعالیت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری با درایت و افکار خویش همواره برابر انحرافات ایستادگی کرده و امروز منش علامه مطهری الگوی سرآمد تمام جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا ابراز داشت: امروز باید به گونه‌ای عمل کرد تا ضمن پاسداری از سیره و منش شهدا در مسیر اقتدار و عزت روزافزون جمهوری اسلامی گام برداشته و جهادی‌وار برای تحقق نکته به نکته و بند به بند رهنمود‌های حکیمانه و ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب در سطح نظام اسلامی حرکت کرد.

گفتنی است تعدادی از مربیان و سرحلقه‌های شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه بویین زهرا و حوزه‌های تابعه بسیج در پایان مراسم مورد تجلیل فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و مسئولان ارشد شهرستان بویین زهرا قرار گرفتند.

استقبال پرشکوه بسیجیان بویین زهرا و طنین نوای سرود بسیج از جلوه‌های عطرانگیز مراسم امروز بود.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول