اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

حکومت بدون ولایت برگشت به دوران طاغوت است

امام جمعه پلدختر گفت: حکومت بدون ولایت برگشت به دوران طاغوت است.

حکومت بدون ولایت برگشت به دوران طاغوت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در جمع پاسداران شهرستان پلدختر با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن گفت: سپاه پاسداران یکی از ارگان‌های مردمی است که امروز در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی و دفاعی فعالیت گسترده دارد.

وی افزود: بسیج یکی از زیر مجموعه‌های سپاه است که ماهیتی مردمی دارد و مدال افتخار آن ولایت فقیه است.

لروند با بیان اینکه جدایی از ولایت برگشت به دوران طاغوت است، اظهار داشت: در آن دوران عده زیادی از مردم بی‌گناه کشور بدون کوچکترین اتهام به دار آویخته و در خیلی از موارد حتی خانواده‌های قربانیان از سرنوشت آن‌ها بی‌اطلاع بودند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: مطالعه تاریخ نشان دهنده اتفاقات ناگواری است که همه ما باید از آن درس بگیریم.

امام جمعه پلدختر با عنوان اینکه از صدر اسلام تاکنون فتنه‌های زیادی اتفاق افتاده است تصریح کرد: مردم مواظب فتنه‌هایی که در قالب دین ممکن است، اتفاق بیفتد باشند.

لروند داشتن بصیرت را لازمه عبور از فتنه‌ها دانست و گفت: مردم همواره نشان داده‌اند که اهل بصریت هستند و آنچه در اینجا لازم و ضروری است، بالا رفتن بصیرت در خواص است.

وی اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری متعلق به همه آزادیخواهان جهان است و این مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام لروند به سکوت خود در برخی موضوعات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم بابصیرت پلدختر قطعا این سکوت را درک می‌کنند.

در این جلسه حجت‌الاسلام علی پاک دامن مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه بسیج سپاه پلدختر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد عقیدتی سیاسی این ناحیه گفت: بسیج همواره نشان داده در خدمت انقلاب و اهداف رهبری است و هر کجا که لازم باشد، برای حفظ نظام اسلامی وارد می‌شود.

در ادامه این مراسم ضمن تجلیل از زحمات امام جمعه پلدختر از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی در بسیج ناحیه پلدختر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/85009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول