اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

حرکت در مسیر ولایت به انسان ارزش می‌دهد

امام جمعه رودبار جنوب گفت: هر شخصی که در مسیر حمایت از ولایت و رهبری قدم بردارد، ارزش پیدا می‌کند.

حرکت در مسیر ولایت به انسان ارزش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی پیش از ظهر امروز در جلسه هادیان سیاسی سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت تولد حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: ما در اسلام واجباتی مانند نماز، زکات، حج و روزه داریم که پایه‌ها و ستون دین هستند و به اندازه‌ای که به ولایت سفارش و تاکید شده به دیگر واجبات سفارش نشده است.

وی افزود: وقتی که تاریخ را بررسی می‌کنیم از زمان ظهور اسلام و پیامبر اکرم (ص) تاکنون متوجه می‌شویم که در ارتباط با ولایت و امامت هزینه‌های زیادی پرداخت شده است و شخصیت‌های بزرگی در این راه فدا شده‌اند.

گروهی تصریح کرد: موضع‌گیری‌ها و حمایت حضرت زهرا (س) در زمان حیات پیامبر اکرم و بعد از ایشان و در زمان حضرت علی (ع) در حمایت از ولایت بسیار جدی و مهم بود، آن چنان که تاریخ شهادت می‌دهد، کاری نبود که برای ولایت میسر باشد و ایشان از انجام آن دریغ ورزد.

امام جمعه رودبار خاطر نشان کرد: ما باید در هر زمان، مکان و موقعیت مسئله مهمی که به آن توجه داشته باشیم، دفاع از حریم ولایت و رهبری باشد، زیرا بر این اساس و تفکر است که انقلاب ما شکل گرفته و هر روز بر قدرتش افزوده می‌شود.

گروهی عنوان کرد: ولایت به عنوان یک مسئله کلیدی و اساسی مورد توجه بوده است و ملت فهیم ما حاضر نیست، لحظه‌ای‌ از حمایت ولایت و رهبری دست بکشد و همیشه همراه ایشان است.

وی بیان داشت: هر کسی که در مسیر حمایت از ولایت و رهبری قدم بردارد، ارزش پیدا می‌کند و بر ما واجب است که لحظه‌ای از مسئله رهبری و امامت غافل نشویم به ویژه در ایام فتنه‌ها، زیرا بعضی‌ها لباس فتنه را می‌پوشند، اما خودشان را شکل دیگری نشان می‌د‌هند و در این مورد دشمن‌شناسی خیلی مهم است.

انتهای پیام/2655/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول