اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

ولایتمداری کلید راهیابی به درک شخصیت حضرت زهرا(س) است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: کلید راهیابی به شخصیت حضرت زهرا(س) ولایت‌مداری است.

ولایتمداری کلید راهیابی به درک شخصیت حضرت زهرا(س) است

به گزارش خبرگزاری فارس در همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در همایش 6 هزار نفری کوثر در همدان با اشاره به سخن علامه مطهری مبنی بر اینکه هر شخصیتی یک کلید راهیابی دارد، افزود: اگر انسان کلید راهیابی به هر شخصیتی را پیدا کند می‌تواند در آن ورود یابد.

وی گفت: کلید ورود به شخصیت حضرت زهرا(س) ولایت‌مداری و اطاعت از امام خود بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به دلیل بالا بودن مقام حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: آنچه که باعث شده که این بزرگوار به عنوان زن نمونه عالم و اسوه تمام زنان جهان شود، نوع نگاه این بزرگوار به اطاعت از امام است.

وی ابراز داشت: آنچه که باعث عزت زنان مسلمان در جامعه می‌شود در کنار توجه به همه ارزش‌ها، اطاعت از ولایت است.

ابوحمزه تصریح کرد: اگر به حساسیت غرب نسبت به حجاب و ترویج بی‌بند و باری در کشورهای غربی توجه کنیم، متوجه می‌شویم که آنها تلاش دارند ماهیت مهم زن را پنهان کنند چرا که این موضوع را دریافته‌اند که اگر زن متحول شود جامعه نیز متحول می‌شود.

وی به وظیفه مهم زن در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: زن در سه عرصه مادر بودن، همسرداری و ایجاد محیطی گرم برای خانواده و در نهایت حضور در عرصه جامعه نقش اساسی ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه امروز پس از گذشت یک هزار و 400 سال از حضور اسلام، شخصیت بی‌نظیر آیت‌الله خامنه‌ای ادامه‌دهنده راه امام راحل است افزود: شما مادران و زنان جامعه اگر بخواهید این الگو بودن را حفظ کنید، باید از ولایت پیروی کنید.

وی حضور بالای 85 درصد مردم پای صندوق‌های اخذ رأی را خواستار شد و گفت: همه مردم، جوانان و زنان جامعه باید خود را آماده حضوری باشکوه‌تر نسبت به سال‌های گذشته برای انتخابات ریاست جمهوری کنند.

ابوحمزه وظیفه مادران را وظیفه‌ای مهم تلقی کرد و خطاب به آنان ابراز داشت: با توجه به اینکه حرف شما در جامعه تأثیرگذار است باید با اعتقاد و هوشیاری، اقشار جامعه را به صندوق‌های رأی هدایت کرده و سعی در رفع ابهامات و شبهات کنید.

وی گفت: زنان در طول انقلاب در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... همواره نقش کلیدی داشته‌اند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول