اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

امام ‌(ره) ‌حاکمیت دینی و ولایت فقیه را در کلاس‌های درس ‌‌تبیین می‌کردند‌

معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: ‌امام ‌(ره) ‌حاکمیت دینی و ولایت فقیه را در کلاس‌های درس ‌‌تبیین می‌کردند‌

امام ‌(ره) ‌حاکمیت دینی و ولایت فقیه را در کلاس‌های درس ‌‌تبیین می‌کردند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین سلطانی عصر امروز در نشست بسیج کانون‌های نواحی و مناطق آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه فرهنگیان نقش مؤثری در گسترش تفکر بسیجی ایفا می‌کنند، اظهار داشت: فرهنگیان به دلیل ارتباط مستقیم با بیش از 40 میلیون نفر دانش‌آموز و اولیای آنها نقش مؤثری در گسترش تفکر بسیجی ایفا می‌کنند.

سلطانی خاطرنشان کرد: بخش اعظم جامعه را اقشار معظم فرهنگیان تشکیل می‌دهند و آنها هستند که موجب‌ گسترش تفکر بسیجی هستند و باید در تصمیم‌گیری‌ها و اثر‌گذاری در محیط نقش ایفا کنند.

وی، بسیج را ثقل اکبر حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام راحل است که نیروی توانمند بسیج حفاظت از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت را بر عهده دارد.

این مسئول با اشاره به این که بیش از 80 درصد مردم به معلمان اعتماد دارند، اضافه کرد: فرهنگیان بودند که رزمندگان دانش‌آموز را برای دفاع از کیان اسلامی ایران تربیت نموده و خود نیز با پیروی از فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کنار آنها در دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند.

سرهنگ سلطانی مجامع و شورای بسیج فرهنگیان را حافظ ثقل بسیج امام راحل عنوان کرد و ادامه داد: کشور ما در تمامی عرصه و دوران‌ها نیازمند تفکر بسیجی است به طوریکه تمامی پیشرفت‌های علمی و صنعتی با این تفکر به دست آمده و فرهنگیان بسیجی در ایجاد و گسترش فرهنگ بسیجی نقش اساسی و کلیدی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور نقش فرهنگیان بسیجی را همانند نقش مؤذن مسجد قلمداد کرد و یادآور شد: اگر مؤذن مسجد را خواب ببرد نماز عده‌ای قضا می‌شود و اگر فرهنگیان نیز از نقش مؤثر خود در تربیت و ایجاد تفکر بسیجی غفلت کنند، بخش اعظمی از دانش‌آموزان و جامعه از وظایف خود غافل می‌شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) در کلاس درس خود نیروهای بسیجی را برای مهندسی انقلاب اسلامی تربیت کرد، گفت: تعلیم و تربیت عملی حضرت امام انسان‌های وارسته برای نظام اسلامی پرورش داد و امام راحل تئوری حاکمیت دینی و ولایت فقیه را در کلاس‌های درس خود تدوین و تبیین کرد و هنوز هم‌ ‌شاگردان امام که پای درس ایشان نشسته بودند، دارند مملکت را اداره می‌کنند.

انتهای پیام/62008‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول