اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهید برونسی: آرزو دارم با خون خودم بنویسم درود بر خمینی کبیر

فاطمه برونسی: پدرم معتقد بود ولایت فقیه حامل پیام الهی است

فرزند شهید برونسی در نخستین یادواره شهدای کارگری نیشابور و سردار شهید برونسی گفت: او معتقد بود ولایت فقیه حامل پیام الهی است و باید مطیع واقعی و بدون چون و چرای امر ولایت باشیم.

فاطمه برونسی: پدرم معتقد بود ولایت فقیه حامل پیام الهی است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، فاطمه برونسی، فرزند شهید برونسی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای کارگری نیشابور و سردار شهید برونسی در فرهنگسرای سیمرغ این شهر، با بیان خاطراتی از شهید برونسی اظهار داشت: تقوا و اخلاص شهید برونسی چه در زمانی که یک کارگر ساده بود و چه در زمانی که در مقام فرماندهی تیپ بود، زبانزد همگان بود.

وی گفت: رعایت لقمه حلال، تواضع و فروتنی شهید برونسی مثال‌زدنی بود.

وی تصریح کرد: او معتقد بود ولایت فقیه حامل پیام الهی است و باید مطیع واقعی و بدون چون و چرای امر ولایت باشیم.

فرزند سردار برونسی یادآور شد: اگر صبر و بردباری، عفت و حیای همسر شهید نبود، محال بود که اوستا عبدالحسین بنا، بشود سردار شهید برونسی.

وی به نقل از همرزمان پدرش گفت: شهدی برونسی گفته بود که دو آرزو دارد، یکی اینکه به شهادت برسم و دیگر اینکه با خون خودم بنویسم درود بر خمینی کبیر.

فرماندار نیشابور نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: ما حسادت نمی‌کنیم که تربتی‌ها، کدکنی‌ها و مشهدی‌ها شهید برونسی را از آن خود بدانند.

سیدجلال هاشمی افزود: شهدی برونسی اهل روستای گلبوی بخش میان‌جلگه نیشابور است؛ بخشی که به زودی به شهرستان ارتقاء می‌یابد و آن‌وقت آنها نیز به حق، مدعی تعلق شهید به خودشان می‎شوند، ولی حقیقت این است که برونسی متعلق به خراسان و ایران است.

طاهره طهماسبی، معاون مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی خراسان‌رضوی هم در ادامه این همایش هدف از برگزاری هفته کارگر را تجلیل از مقام شامخ کارگر و معرفی افراد شاخص کارگری عنوان کرد.

وی تاکید کرد: بهترین الگو در حوزه کارگری شهید برونسی است.

وی اضافه کرد: شعار دوران دفاع مقدس «جنگ جنگ تا پیروزی بود» و امروز باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، کار و تلاش کنیم تا پیروز شویم.

در پایان این همایش از مادران و همسران 22 شهید کارگری این شهرستان توسط مقامات حاضر در جلسه تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول