اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیم قرن مبارزه ـ 11

ملک‌محمدی: مردم ورامین ولایت‌مداری خود را نیم قرن پیش ثابت کردند

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تقدیر از مقام معلم و استاد این دانشگاه گفت: مردم ورامین نیم قرن پیش ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

ملک‌محمدی: مردم ورامین ولایت‌مداری خود را نیم قرن پیش ثابت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مراسم تجلیل از مقام معلم و استاد و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، سیدجمال جلیلی، سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین، جمعی از مسئولان و روسای ادارات و نهادهای شهرستان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین _ پیشوا در سالن همایش‌های دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

عضو هیئت امنای بنیاد بین‌المللی غدیر و معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه وظیفه معلم بیان حق و حقیقت است، گفت: وقتی تکیه انسان بر حق و حقیقت و بر قرآن باشد، خداوند مردم را نیز همراه می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی با اشاره به قیام 15 خرداد مردم ورامین تصریح کرد: آفرین بر شما مردم دلیر ورامین که طلایه‌داران حرکت امت هستید و در 15 خرداد 42 از ولایت فقیه دفاع کرده و لرزه بر اندام طاغوتیان انداختید، این‌ها همه قدرت و عظمت قرآن و قدرت حق و حقیقت است، مردم ورامین نیم قرن پیش ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

حسینعلی شیبانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین _ پیشوا در ابتدای این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت مقام معلم گفت: اهمیت مقام معلم بر کسی پوشیده نیست، در واقع این معلمان و اساتید هستند که با تلاش و کوشش خود، خمیرمایه جوانان و آینده‌سازان کشور را شکل می‌دهند.

فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بیان اهمیت مقام استاد عنوان کرد: نظام آموزشی با محوریت استاد و معلم یکی از مؤثرترین عوامل تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان هستند.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول