اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

توجه خاص رهبری به اهل‌سنت نشان از بزرگواری ایشان است / ولایت فقیه راه نجات جامعه است

امام جمعه اهل سنت بیجار ادعای برخی رسانه‌های بیگانه بر ضایع شدن حقوق اقلیت‌ها به ویژه اهل سنت در ایران را کذب محض خواند و گفت: این سخن از جانب رهبری که توهین به مقدسات مذهبی دیگران حرام است نشان از بزرگواری مقام رهبری و توجه خاص ایشان به اهل سنت و ایجاد وحدت در جامعه است.

توجه خاص رهبری به اهل‌سنت نشان از بزرگواری ایشان است / ولایت فقیه راه نجات جامعه است

ماموستا معروف خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: حکومت فقیه که استقرار حکومت وسیع انبیاست می‌خواهد انسان را رنگ خدا دهد و او را از پلیدی‌ها دور سازد.

وی افزود: امام خمینی(ره) احکام اسلامی و نظریه ولایت فقیه را از لابلای کتاب‌ها بیرون آورد و در جامعه حاکمیت بخشید و امروزه این رهنمودها چراغی فراروی مسلمانان خصوصا ایرانیان است.

امام جمعه اهل سنت بیجار خاطرنشان کرد: امروزه قومیت‌گرایی و اختلاف و چنددستگی برخی کشورها ناشی از  نداشتن رهبری دانا و فرزانه است و سربلندی کشورمان در سایه رهنمودهای رهبری و ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت دین و قرآن و در سایه پرخیر ولایت فقیه از امنیت کامل برخوردار است که اینها از تدابیر سیاسی و رهنمودهای دینی رهبر معظم است.

ماموستا خالدی در ادامه با اشاره به اردیبهشت معطر که یادآور سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان است گفت: با آمدن ایشان به استان کردستان به جهانیان ثابت شد که امنیت، یکدلی، وحدت، برابری و برادری عامل بقای نظام مقدس ایران اسلامی است و تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی و ایجاد شک و تردید در دل مردمان این دیار هیچ‌گاه راه به جایی نخواهد برد.

وی بیان کرد: با آمدن معظم‌له به دیار کردستان به جهانیان عرضه شد که قومیت‌گرایی در ایران جایی ندارد و قوم کرد اصیل دین‌دار و وفادار به انقلاب و ولایت فقیه هستند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر ادعای برخی رسانه‌های بیگانه بر ضایع شدن حقوق اقلیت‌ها به ویژه اهل سنت در ایران را کذب محض خواند و با اشاره به سخنان رهبر معظم افزود: این سخن از جانب رهبری که توهین به مقدسات مذهبی دیگران حرام است نشان از بزرگواری مقام رهبری و توجه خاص ایشان به اهل سنت و ایجاد وحدت در جامعه است.

وی با بیان اینکه اصل و اساس رهبری است، اضافه کرد: سخنان پوچ یاوه‌گویان راه به جایی نخواهد برد و ملت ایران از هر قومیت و زبان و مذهبی در سایه ولایت فقیه در کمال امنیت و آرامش و وحدت از انقلاب و آرمان‌هایش پاسداری خواهند کرد.

ماموستا خالدی در ادامه به نامگذاری سال 92 به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تحقق شعار سال با روحیه جهادی امکان‌پذیر است.

وی اذعان کرد: حماسه سیاسی با عنایت به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه امسال به لطف الهی با شکوه و با مشارکت حداکثری انجام خواهد گرفت.

امام جمعه اهل سنت بیجار افزود: مردم فهیم و همیشه در صحنه بیجار نیز همچون سایر شهرهای کشور عزیزمان با حضور پرشور در انتخابات خرداد ماه ارادت خود را به رهبر انقلاب و آرمان های والایش نشان خواهند داد.

ماموستا خالدی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه ملت بزرگ و فهیم ایران عزیز با حضور حماسی خود یک حماسه دیگر خواهند آفرید و مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد، تصریح کرد: حضور ملت موجب یأس و ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان نظام و انقلاب و تحقق شعار سال موجب عزت کشور و شکست دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/79015/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول